hayabusa vs yamaha r6

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
Hayabusa falan hikaye. En iyisi yamaha YZF R-1. Ama olsun R-6'da onun kardeşi :p İki bacağının arasındaki 2. en güzel şey:queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
hayabusa 1300 cc r6 ise 600 cc benzin bu kadar pahalıyken vede bu tür motorların tamir masrafları cok yüksek oldugundan tabiki r 6 daha mantıklı. zaten şimdi race kullanıcıları 600 cclere yöneldi niye benzin pahalı. eger maddi inkanların madem o kadar iyi ve illa büyük olsun dersen cbr1100 xx ide alternatifler arasına koymanda fayda var sürüşü rahat vede gösterişli bir motor. ne alırsan al dikkatli ve kazasız süüşler
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
ikinci el risktir . ayrıca arasında 5 yaş fark war neredeyse . hayabusa çürümüştür . motorun ne kadar yıprandığını da bilemezsin . bence türkiyede kullanmak için hayabusa biraz fazla ama r6 ideal

arkadaşlar eski kasa r6 o fiyat . 2005 model yılbaşından kalanlar
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
99
her zaman tercıhım hayabusadan yana

zx10r racınglerın kralı dıyosun hıc hayabusaya bınmedın galıba??
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
4
ben daha 16 yasindaym ama hayabusann 340 yapip tahti aldigini biliorum ama bence yamaha gibisi yok 05de acilan bi konu ben 08de atiorm msji abi 10 motor deistirmistirXD ama yamaha bence en guzeli suzikinn tum motorları tipsiz en guzeli GSX-R oda R6'mla yan yana bile gelemez...
yaşım dolsun bende racing kullananlar arasına girebilcm... tabi allah nasip ederse...XD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst