hayabusa 1300 cc r6 ise 600 cc benzin bu kadar pahalıyken vede bu tür motorların tamir masrafları cok yüksek oldugundan tabiki r 6 daha mantıklı. zaten şimdi race kullanıcıları 600 cclere yöneldi niye benzin pahalı. eger maddi inkanların madem o kadar iyi ve illa büyük olsun dersen cbr1100 xx ide alternatifler arasına koymanda fayda var sürüşü rahat vede gösterişli bir motor. ne alırsan al dikkatli ve kazasız süüşler