- Konu Yazar
- #1
Merhaba kuba kb 150-25 kullanıcısıyım motorumun hava ayarının düzgün olmadıgını düşünüyorum çünkü bujim kurum baglıyor ve 20 liralık benzin aldığımda yedek harıç 45-50 kmde yedek depoya düşüyor. Şimdi benim sormak istediğim bu hava ayar vidasını sıkınca kaç tur döndürüp açmam gerekiyor ve bunu motor sıcakkenmi soğukkenmi yapmalıyım yaşadığım şehir uşak kışın baya soğuk olur ama yazın çok sıcak olmaz ona göre bi ayaryapmam lazım teşekkürler.