Hava ayarı ile ilgili...

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Arkadaşlar motorum kompresöre binince ,egsozt patlamaya başlıyor :silent:
ve motor bazen geç çalışıyor,acaba hava ayarını açmammı yoksa kısmammı gerekiyor :silent:
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
hava ayarından şüphelenmeme sebep ayar yapıldıktan hemen sonra başladı :)
açmak için acaba sola doğrumu çevirmek gerekiyor :silent:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
sola dogru ayarı nasıl yapıcagını analtım sana ilk önce motrunu çalıştır biraz sııt fazla değil ondan sonra motorun rolantısını biraz ac ardına hava ayarını tamamen saga cevirip kapat motor ıstop edecektir ardına vidayı tam turdan sayarak 2-2.5 tur sola dogru cevirerek ac bi gaz ver sesini koksuunu dinle hosuna gittiyse rolantisini dusur ve yola devam :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Patlamanın nedeni sübap ayarının bozuk olmasıdır,egsoz sübabı boşluğu az ise yapar.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
dediklerinizde çok haklısınız fakat bulunduğum yer servisten bayabir uzak :(
busebepten kendim yapabilirmiyim :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst