hastayım sanaaaa

Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
DSC_0130.jpg
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
abi hasta bir racingçi olmama rağmen bu makinayı görünce elim ayağım titriyo ya. yannız v-max 97 de üretimi durmuş doğru mu. yorumlarınız neler bu makineye
 
Katılım
20 May 2004
Mesajlar
185
Vmax hala üretiliyor. Türkiyeye gelmiyor olabilir. Pek değişmedi ama. 10 sene öncekiyle bugünkü bana göre aynı görünüyor.
 
Katılım
1 Tem 2004
Mesajlar
59
Bir motosiklete ancak bu kadar güzel çizgiler verilebilinir. Yamaha'nın mühendislerini tebrik etmek lazım...Sanki motosikletin motoru motor değilde evde başköşeye koyulmuş bir dekor gibi duruyor.

Tek kelime ile SUPERB :thumright:
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
valla ya harley halt yemiş yanında bu kadar minimal bi motor olur anca. 97 modeline 10 milyar istiyolar. :jocolor:
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
euheuhe bi abizmizde var 90 mod. american yapımı 145 hp 7500 Tl istiyo
97 mod. 10 tl iyimiş fallaha :cherry:
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
tabi ya motorize dergisnde 2.ci el ilanlarında var. mesela bi 98 r1 vardı 9 milyar istiyodu
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
7
Merhaba,

Kendisinden bende bir adet mevcut.600cc'lik racingler yaklamaya calışıyor.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
218
işte abi motor bu'dur yamaha farkı... beldeyama türkiyeye getirtmiyor motoru...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça :)
ııııyyyyyyyyyyyyyy iğrençti kabul ediorum
ama sahiden süpperrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Motor gercekten cok guclu ve mukemmel bir tasarima sahip. Fiyati uygun bence. Ama bende o para yok ve ben bu resimlere baktik ca eriyorum:pr:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
bir V-Max bi de V-Rod. ikisi de şu ana kadar gördüğüm en klas motorlar.
ne var ki bu V harfinde yahu :mrgreen:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
7
Beldeyama bu motoru Türkiye'ye getirmiyor. Ancak motor 1989 yılından beri üretiliyor. 2006 Modelinin amerika satış fiyatı 11.000$. Motor türkiyeye gelir ise 25 milyar civarında satışı olacak.

Önemli not motorun 2007 modeli fuarda sergilendi ve seri üretime geçiçek genel hatlarıyla aynı olan motorun farkı 200HP'yi ciğerinde tutacak olması.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst