- Katılım
- 12 Şub 2017
- Mesajlar
- 4,123
- Konu Yazar
- #1
Aydın'da hastane acil servisine motosikletle giren kişi:"Hastaneyi ve güvenliklerini sevmiyorum. Canım sıkıldı girdim. Özür dilerim."
Yorumlardaki yozgat videosu daha da vahim..
Yorumlardaki yozgat videosu daha da vahim..