- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 611
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba forum arkadaşlarım.
Yaklaşık 1 aydır 2. el yüksek cc motosiklet ya da otomobil bakıyorum artık sürekli hergün hasar kayıtsız ya da az hasar kayıtlı araç aramaktan beynim sulandı.
incelediğim çoğu araçtan Örnek veriyorum şöyle keriz düdükleme yalanı görüyorum..
tamamen örnektir mübala vardır
"sadece ön tamfon değişiktir. kaskosu olduğundan serviste hasarı abartılarak 40.000 tl dolayında bir hasar çıkıyor ama dediğim gibi sadece ön tampıon. eyirbegler açmamıştır"
Bu yalanı yiyip araç alan var mı bilmiyorum illa ki vardır amacım bir kaç kişiyi bu tür yalanlara inanmamalarını sağlamakır.
Şİmdi içimizde mutlaka bu yalanları ilana yazıp aracını satmak isteyen birileri çıkıp "ya niye öyle diyorsun ağır hasarlı araç olamaz mı ölsün mü bu araçlar " diye beni yargılamak isteyenler olacaktır diye söylüyorum bunu. Ağır hasarlı araç alınmaz mı niye alınmasın ama satıcı dürüstse alınır sen gidip sadece ön tamponu değişti ama 40 bin TL ağır hasar kayıtlı sigortadan para almak için yaptık diye yalan söylersen alacağım varsa da almam o arabayı ya da motosikleti senden dürüst ol canımı ye..
Sigorta şirketleri kesinlikle keriz değil hatta 10 bin TL lik bi hasarı düşürmek için elinden geleni yapar ekspertizler.
LÜTFEN SİGORTADAN PARA ALMAK İÇİN HASAR KAYDI ŞİŞİRİLMİŞTİR yalanlarına inanmayın arkadaşlar..
Yaklaşık 1 aydır 2. el yüksek cc motosiklet ya da otomobil bakıyorum artık sürekli hergün hasar kayıtsız ya da az hasar kayıtlı araç aramaktan beynim sulandı.
incelediğim çoğu araçtan Örnek veriyorum şöyle keriz düdükleme yalanı görüyorum..
tamamen örnektir mübala vardır
"sadece ön tamfon değişiktir. kaskosu olduğundan serviste hasarı abartılarak 40.000 tl dolayında bir hasar çıkıyor ama dediğim gibi sadece ön tampıon. eyirbegler açmamıştır"
Bu yalanı yiyip araç alan var mı bilmiyorum illa ki vardır amacım bir kaç kişiyi bu tür yalanlara inanmamalarını sağlamakır.
Şİmdi içimizde mutlaka bu yalanları ilana yazıp aracını satmak isteyen birileri çıkıp "ya niye öyle diyorsun ağır hasarlı araç olamaz mı ölsün mü bu araçlar " diye beni yargılamak isteyenler olacaktır diye söylüyorum bunu. Ağır hasarlı araç alınmaz mı niye alınmasın ama satıcı dürüstse alınır sen gidip sadece ön tamponu değişti ama 40 bin TL ağır hasar kayıtlı sigortadan para almak için yaptık diye yalan söylersen alacağım varsa da almam o arabayı ya da motosikleti senden dürüst ol canımı ye..
Sigorta şirketleri kesinlikle keriz değil hatta 10 bin TL lik bi hasarı düşürmek için elinden geleni yapar ekspertizler.
LÜTFEN SİGORTADAN PARA ALMAK İÇİN HASAR KAYDI ŞİŞİRİLMİŞTİR yalanlarına inanmayın arkadaşlar..