Hani Böbrek Lazimdir Bulursun Ya

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kim demişti şikayetvar.com işe yaramıyor diye
sabah fabrikadan aradılar
şikayetiniz varmış diye
bayağı konuştuk 15-20 dakika
sıkıntılarımı söyledim
peşinden
fabrikanın teknik servisi aradı
yarın motoru pendik servise bırakıyorum
egzozt ve hava filtresi yollanıyor
bıkmıştım şeker hastası halimle yük taşımaktan
ayaklarımın tabanları yarılmıştı hep
bide sinir harbi depresyon motorsuz olmak.
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
şikayetvar.com a:rendeer: :rendeer:
motorsiklet ayağım benim:pale:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Sattığı mala sahip çıkan ,satış sonrası müşteri memnuniyetini dikkate alan firmaları tebrik ediyoruz :cat: ...Diğerlerine örnek olması dileğiyle....:cat:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada servis 3 ay fabrikada egzoz yok demişti
diğer serviste yalan söylüyo şerefsiz demişti
fabrikada egzozt yokmuş harbi
bu da başka ayıp
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
musti81 kardeş gelir egsozunda merak etme sen :). Geçmiş olsun bu arada inşallah motosikletin eskisinden daha iyi bir şekilde altında olur artık. Bence sende al bi YBR kurtul bu dertlerden şu sıralar fiyatlarıda ucuz zaten :) ...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
şu baltayı değiştirebilirsin artık. bi sinir harbi de ben yaşıyorum onu görünce :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha klavye resmi koycam
geçen akşam oyunda sinir oldum
kafamda kırdım klavyeyi 2 parça:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bi de klavye için şikayet formu doldurman gerek o zaman:)
Gözün aydın olsun.:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi gözün aydın darısı diğer şikayetci ve madur olanların başına
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
klavye kullanım kılabuzunda klavyenin insan başından sağlam olmadığı, çarpışma durumunda kırılanın klavye olduğu belirtildiği için klavyeyi şikayet edemezsin. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst