Hangisini Almalıyım?

Katılım
28 May 2007
Mesajlar
107
daha önceden açmış olduğum konuyu kilitleyenlere takdirlerimi iletiyorum, sizin yardım anlayışınız bu mudur, bir konu hakkında bilgisi olmayan insanaların açtığı konuları kilitleyip diğer insanların yardım etmesini engellemek ayrı bir haz uyandırıyor olsa gerek, tanrı rolünden vazgeçin, isteyen istediğini etik değerler çerçevesinde sorma hakkına sahiptir, toplumun demokratik anlayışının silinmişliğini bu forumda görmekten mutsuzluk duyarım, konumu tekrar açıyorum ve forumdaki insanların bilgi ve tecrübesi dahilinde kararımı vereceğim ve siz egolarınızı tatmin etmek için açtığım bu konuyu silmezseniz belki bir işe yararsınız...
yine de saygılar...


cümleten selamlar;

motosikeltten hiç anlamayan birisi olarak motosiklet almayı düşünüyorum. kendimi bildim bileli araba kullanırım ama motosiklet kullanmak pek gelmedi aklıma. arabayı bizim peder bey iş gereği her gün alıyor benim ihtiyacım olsa taaa çarşıya git arabayı al sonra işini hallet arabayı bırak vs.vs.vs yapmak pek zahmetli olmaya başladı ve ne uğraşıyorum gidip bi motor alayım canım istediği zaman çıkar işlerimi hallederim dedim, aslında ilk başlarda araba almak istedim ama malum, adam öğrenci olunca böyle alternatifler arar oluyor
lafı daha fazla uzatmadan meseleye gireyim, araştırdım ölçtüm tarttım kafamda birkaç tane motosiklet modeli oluştu, bunlar yamaha ybr 125, honda cbr 125, yamaha yzf 125 ve zealsun 150-19. görünüş olarak mükkemel olan yzf 125 e 4500€ fiyat çekmişler, ben o fiyata gider 2. el araba alırım, ee yzf 125 i gördükten sonra cbr 125 i alınca adamın içinde uhte kalır diye 2 sini eledim, ybr 125 i alacağıma daha şekil, karizma ve ben burdayım diyen 150-19 u alırım dedim ama bildiğiniz gibi ÇİN MALI damgası yemiş bi araç olduğu için sürümcemede kaldım, çin malı şöyle bozuluyor, çin malı böyle arıza yapıyor diyen çok fazla. sizin motosiklet bilginiz benimkinden fazla olduğundan size sormak daha mantıklı geldi, ben bu makinayı alırsam memnun kalır mıyım yoksa pişman mı olurum??? sen bunları boşver 150-19 alacağına git ybr 125 ya da başka bir model al kafan rahat olur sorun fazla çıkarmaz mı dersiniz...
saygılar...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Kardeş direk kinle yaklamşa forumu araştırmadan böyle armut piş agzıma düş gibisinden bi topic actıgın için mod abilerde dogal olarak kitlemişler topicini.

forumu araştır eminim bulacaksın butun sorularına cevap senn gibi cok arkadaş var(örnek bende hala ehlyet almadm araştırmadayım)

saygılar
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Ybr 125 al derim.Ama 0 alma ben aldım hata ettim.2. el çok temiz bulunabiliyor ucuza.Hem sağlam motordur ybr, 2. ele güvenebilirsin 50000km ye kadar çekinme al kolay kolay sorun çıkartmaz.
Tabi önce motoru biraz araştır:cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xdanger
Yamaha Ybr125 :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ybr 125 al derim.Ama 0 alma ben aldım hata ettim.2. el çok temiz bulunabiliyor ucuza.Hem sağlam motordur ybr, 2. ele güvenebilirsin 50000km ye kadar çekinme al kolay kolay sorun çıkartmaz.
Tabi önce motoru biraz araştır:cat:

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
tercihlerinden en iyisi ybr 125 derim sana..hem tecrübe edinirsin,hem performansı şimdilik seni tatmin eder,hem acemi bir sürücü olarak sana katlanacak bir motorsikletdir. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende farklı birşey söylemecem şiddetle yamaha ybr 125 ..
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
YBR 125 senin işlerine gidip gelmene aslanlar gibi yeter de artar bile hatta fazlasını verir, park sorunu yaşamaz, trafikte tıkanmazsın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst