Hangisini alayım?

Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9
öndelikle siteye yeni katıldım herkese merhabalar:rendeer::rendeer:
Chopper tarzı motor almayı düşünüyorum.aklımda 2 model var.
1.si MONDİAL 250 MCT (büyük ihtimalle bunu alacağım)
2.si KANUNİ TİGER 250


sizce hangisini almalıyım?(Benim için hız 2.planda:))
cevaplarınızı bekliyorum...
şimdiden teşekkürler:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bisan rodsıtar 250 yi araştır...bu modelleri deler geçer...kalite ve güc babında...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
KANUNİ TİGER 250 Bence bu performans olsun Parça olsun Yada Şöyle diyelim Çinlinin iyisi diyelim.:rendeer:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Kanuni Hem Sekil Hemde Fiyat Acısından Güzel...Ama Cooper Vaz Geçersen Yuan F5 Tavsiye ederim Ben 2 ay sonra alıcam Çünkü
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Bence alıcaksan mondial al tasarımı daha güzel gözüküyor, kanuninin ön deposu çok geniş, sürüşü çok zor...
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
ben yeni tiger aldım.biraz vibrasyonlu gibi ama çok hoş bir görüntüsü var.bence tiger al.
 
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9
bende 250 mct'yi görünüşü ve kontrolünden seviyorum.kanuninin deposu geniş olduğu için hem biraz kart duruyor(250 mct ye nazaran) hemde kontrolü zor.
skakfilozofu arkadaşım 250 mct'dede titreşim biraz fazla
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Kesinlikle tiger dostum. Her ikisinide kullanan arkadaşım var. 250 mct'ci 250 kere pişman...
 
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
9
kardeş bütçeni söylermisin....

şunu söyleyeyim önde 2.el alacağım.bütcem 1,500-2000 tl:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:10 PM ----------

bu arada abim motordan çok iyi anlar.oda tiger diyor ama MCT de beni çeken birşey var :)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
tiger kullandım iri ve sağlam makinadır mct ye göre mct de kullandım beğenmedim belki benim kullandığım ii deildi çünkü bu aletlerde kalibrasyon yok
tiger derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst