Mondial Hangisini alayım

Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
1
BEN SİTENİZE YENİ UYE OLDUM VE MOTOR OLARAK Mondial 150 RE YADA MONDIAL151 RS ARASINDA KALDIM İLK OLARAK ALDIĞIM İÇİN UCUCZLUĞUNA DİKKAT ETTİM VE BU İKİ MOTOR ARASINDA KALDIM BU İKİ MOTORDAN HANGİSİ DAHA İYİ DAHA KALİTELİ DAHA UZUN SURE DAYANIR DAHA AZ MASRAF HARCARIM BİDE AKLIMDAYKEN HANGİSİNİN KOLTUĞU AÇILIYOR HONDA BAET GİBİ YADA AKLINIZDA OLAN UCUZ MARKA VARSA DÜŞÜNCELERİNİZİ ALABİLİRİM ŞİMDİDEN HEPİNİZE TEŞEKKURLER:pale:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ikisi arasında pek fark yok sanırım teknik olarak
ama 151rs nin parçalarını bulman daha kolay olur grenaj aksamında
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
rs al, parçası daha bol , muadili parçasınan bol:wiinkk:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
markaları aynı servisi aynı neredeyse parçalrıda aynı ne farkı varki..başka bi motorla kıyaslasan belki bi yorum olur ama ...farkı sadece fiyatı başka bi fark yok..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
mondialden yanayım cunku muadıllerı arasında servis ve parca olarak mondial nıspeten ıyıdır dıyebılırım..sorunsuz bakımlı ve ıyı kullanılmıs bır motor dusunursen ben satıyorum en azından forumdan tanıdık bırıne gıtsın ısterım..ılanı bır ıncele dusunursen yardımcı olurum..

http://www.sahibinden.com/daha_temi...at_dustu_-63WQQaXQQ14842660WQQpXQQdisplayitem

Arkadaşım adamın yazdıklarını iyice bi oku istersen :)
Zaten sordugu iki motorda mondial :p
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
RS nin önemli farkı arka freni disk, ben üç yıldır kullanıyorum memnunum. Servisi çok yedek parça sorunu yok.
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
40
bence 151 rs al hatta istersen bi mondial zat düşün fikir senin ama zat pahalı dersen ucuz arıyom dersen ya 100 ukh yada uag düşün ama yazdığın 2 motordan birini kesinlikle alcam diyosan RS yi tavsiye derim dediğim bu motorlarıda düşün istersen:)
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
mondial 150 zat-ı muhteremi hiç kullanmadım ama karar senin
not : canım sıkıldı bişeyler yapmak istedim hortlakçılık yaptım :)
dip not: insan can sıkıntısından ne yapacağını bilmiyor bazen
yerin dibi not : herkese iyi forumlar :D
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
mondial 150 zat-ı muhteremi hiç kullanmadım ama karar senin
not : canım sıkıldı bişeyler yapmak istedim hortlakçılık yaptım :)
dip not: insan can sıkıntısından ne yapacağını bilmiyor bazen
yerin dibi not : herkese iyi forumlar :D
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:


adam şimdi prof olmuştur beeeeeeeeee :) hortlakçılık yapıcak baska bi konu bulamadınmı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst