Hangi scooter Almalıyım.

Katılım
20 Haz 2017
Mesajlar
7
Herkese merhaba,

Öncelikle Forum'a yeni üye olduğumu belirtmek isterim. Sizlerden bir kaç tavsiye almak istiyorum.

Maxi Scooter alacağım almak istediğim marka Yamaha Xmax 400. Bu motor hakkında araştırmalar yapıyorum sizlerden de fikir almak isterim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.

Bu motoru uzun yolda kullanmak istiyorum. ayrıca bu motor için önereceğiniz kask ve mont varmı.

Hepinize kazasız, belasız günler dilerim.

Saygılarımla...
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
İlk motosiklet mi olacak? (mont ve kask da alacağına göre)
İlk olacaksa tavsiye etmem çünkü.
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
xmax ile joymax arasında kalmıstım. joymax aldım. şimdiye kadar nekadar dogru karar verdiğimi defalarca ispatladı. tavsiyem kesinlikle joymax. tabiki xmax kotu değil.yamaha sonucta motoru gömmüyorum ama joymax hem daha ucuz hem birsürü artısı var ve bence çekiş xmaxten daha iyi özellikle rampada. defalarca kendini kanıtladı. tavsiyem joymax. hadi hayırlı olsun..
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
151
Herkese merhaba,

Öncelikle Forum'a yeni üye olduğumu belirtmek isterim. Sizlerden bir kaç tavsiye almak istiyorum.

Maxi Scooter alacağım almak istediğim marka Yamaha Xmax 400. Bu motor hakkında araştırmalar yapıyorum sizlerden de fikir almak isterim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.

Bu motoru uzun yolda kullanmak istiyorum. ayrıca bu motor için önereceğiniz kask ve mont varmı.

Hepinize kazasız, belasız günler dilerim.

Saygılarımla...

Hocam ben pcx 125 kullanıyorum. Açıkçası aşırı ekonomik ve tam bir başlangıç motoru ama şu an gözüme çok küçük görünmeye başladı ve benim de hedefim xmax 400. Xmax 400 ile bence başlamanda sıkıntı yok. Hatta kendini büyük bir dertten kurtarmış olursun çünkü eminim daha sonra benim gibi alacağın o küçük motorda bir çok kusur görmeye başlayacaksın sonra elinden çıkarmak için didineceksin.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
Herkese merhaba,

Öncelikle Forum'a yeni üye olduğumu belirtmek isterim. Sizlerden bir kaç tavsiye almak istiyorum.

Maxi Scooter alacağım almak istediğim marka Yamaha Xmax 400. Bu motor hakkında araştırmalar yapıyorum sizlerden de fikir almak isterim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.

Bu motoru uzun yolda kullanmak istiyorum. ayrıca bu motor için önereceğiniz kask ve mont varmı.

Hepinize kazasız, belasız günler dilerim.

Saygılarımla...

sanırım pek tecrübede yok , 400 biraz kg olarak ağırdır , ama şehirlerarası yollarda çok doğru tercih olur , eğer ağırlıklı şehiriçi kullanacaksan gerek yok ,
kask uzun yolda çok önemli , rahatlık ve hava girişleri önemli ayrıntı , ne alırsın bilmem ama CABERG STUNT alma !!
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
151
sanırım pek tecrübede yok , 400 biraz kg olarak ağırdır , ama şehirlerarası yollarda çok doğru tercih olur , eğer ağırlıklı şehiriçi kullanacaksan gerek yok ,
kask uzun yolda çok önemli , rahatlık ve hava girişleri önemli ayrıntı , ne alırsın bilmem ama CABERG STUNT alma !!

Hocam bu xmax400 e herkes ağır ağır diyor ama ben olayın özünü hala anlamış değilim. Xmax 400 ile biceps curl çalışmayacaksan bence sıkıntı yaşamazsın. Ben de çok kısa süre içerisinde forumda xmax 400 mü forza 300 mü başlığı açıp artık en sonunda dayanamayıp xmax 400 denedim ve bana hiç de ağır gelmedi. Boyum 180 cm ayağım yere değiyor motorun bütün ağırlığı aşağıda istediğin gibi yatırıp kaldırabiliyorsun. Biraz heybeti korkutuyor galiba insanları
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
Hocam bu xmax400 e herkes ağır ağır diyor ama ben olayın özünü hala anlamış değilim. Xmax 400 ile biceps curl çalışmayacaksan bence sıkıntı yaşamazsın. Ben de çok kısa süre içerisinde forumda xmax 400 mü forza 300 mü başlığı açıp artık en sonunda dayanamayıp xmax 400 denedim ve bana hiç de ağır gelmedi. Boyum 180 cm ayağım yere değiyor motorun bütün ağırlığı aşağıda istediğin gibi yatırıp kaldırabiliyorsun. Biraz heybeti korkutuyor galiba insanları

akşam iş çıkışı fulya yokuşunda kalınca anlarsın ağırlığını :)
uzun yolda süper olur o ayrı
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
151
akşam iş çıkışı fulya yokuşunda kalınca anlarsın ağırlığını :)
uzun yolda süper olur o ayrı

Bu arada benim bildiğim kadarıyla xmax 400 artık üretimi durdu ama tabi 10 sene boyunca yedek parça üretimi devam etmek zorunda. Bu durumda bence yine de sıkıntılar çıkartabilmeye aday
 
Katılım
20 Haz 2017
Mesajlar
7
İlk motorum değil. honda pcx 125 kullandım uzun bir süre yaklaşık 2 senedir kullanmıyorum. şimdi almaya karar verdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

neden tavsiye etmediniz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

sanırım pek tecrübede yok , 400 biraz kg olarak ağırdır , ama şehirlerarası yollarda çok doğru tercih olur , eğer ağırlıklı şehiriçi kullanacaksan gerek yok ,
kask uzun yolda çok önemli , rahatlık ve hava girişleri önemli ayrıntı , ne alırsın bilmem ama CABERG STUNT alma !!

bunu aklımın bir kösesine yazdım. teşekkür ederim. Ağırlıkta uzun yolda kullanacağım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst