Hangi motoru satın almalıyım?

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
790'ın depo aşağıda/yanlarda. Arazi sürüşünde yatırma düşürme taşa falan denk gelme riski nasıldır acep? İlk gördüğümde bunu düşünmüştüm. (İlla ki bir çaresini düşünmüşlerdir de konsept insanı ufaktan rahatsız ediyor...) Makina güzel tabi, depo konusu netse ben de 790 derdim, makine şahane.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
maddi imkan varsa 1190 la devam edin
ben oniki 90 kulladım mükemmel ama bence gereksiz güçlü
790 adv r a gelince bu kadar güçlü motor kullanmış adam 90 beygirden isteiğini alamaz ne yolda ne arazide
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet dağ bayır keyifli olur.Ama uzun yol dert olmaz.

bence pek arada kalıncak bir şey yok 790 tam arazi dağ bayır hoplama zıplama için yapılmış bir motor uzun yol dert olur onla.. 1290 hem dağa hem bayıra hemde asfalta gelir güzel uzun yolda yapılır sele yapısından belli..


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

Tipi kıstas değil.Daha önce Ktm'nin 690 Enduro,Duke,Sm,1190,990 motorlarına sahip oldum.Duke'un hatta tüm modelleri neredeyse eskileri saymazsak.
Şimdide Duke ve Sm var.790 bence çok iyi bir tasarım.Bu kadar kabiliyetli motoru bu kadar hafif ve güçlü yapmak bence tasarımından daha çok dikkat edilmesi gereken bir detay.

790 serisinin hiç birinin tipini beğenmedim sanırım beğenende çıkmaz.gerçekten kötü tasarımlar 1290 yanında harbiden eldivenle sevilmez.tabi fiyatlar ve kategori alakasız seviyelerde.kimse git 790 al demez heralde ama 1290 da arazide ağlar


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

Bakalım artık,

Bende 1290 derim.


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

Evet benimde o çıkan plastik deponun her düşüşte yerden darbe ihtimali aklıma gelmişti.Araştırdım ki çok sağlam bir plastik madde kullanılmış.Metale taş çıkarırcasına sağlamlığından bahsediliyordu yabancı bir forumda.

QUOTE=Cyan;4407985]790'ın depo aşağıda/yanlarda. Arazi sürüşünde yatırma düşürme taşa falan denk gelme riski nasıldır acep? İlk gördüğümde bunu düşünmüştüm. (İlla ki bir çaresini düşünmüşlerdir de konsept insanı ufaktan rahatsız ediyor...) Makina güzel tabi, depo konusu netse ben de 790 derdim, makine şahane.[/QUOTE]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------

1190 yok şu an.690 Sm e biniyorum çok memnunum.Sanırım şöyle yapacağım.790 test sürüşünü bekleyeceğim.Kararım 1290 dan yana olursa 690 duracak.790 alırsam da galiba yine duracak 690 :)

Test sürüşüne kadar bekleme kararı aldım,

maddi imkan varsa 1190 la devam edin
ben oniki 90 kulladım mükemmel ama bence gereksiz güçlü
790 adv r a gelince bu kadar güçlü motor kullanmış adam 90 beygirden isteiğini alamaz ne yolda ne arazide
 
Katılım
14 Kas 2018
Mesajlar
13
Yüksek cc den sonra küçük cc pişmanlık olur gibi ama ikinci motor çok mantıklı
 
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
282
790ı yeni gördüm açıkçası,tipi bana çok kötü gelmedi,ön kafa tasarımı özgün olmuş biraz.ufak bir araştırma yaptım yakıt tankını adamlar aşağıya almış.bildiğiniz motor bloğuyla aynı seviyede hatta altında bile olabilir.bir koruma eklemişler ama plastik gibi duruyor koruma bu sıkıntı olabilir off-road senaryolarda.
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
Bu sorunun yanıtı çok basit, 790 gelip de teslim edilinceye kadar 1290’a çok güzel binilir. O geldiğinde de test edip, beğenirseniz geçersiniz.

790’ları Milano’daki fuarda görme ve oturma şansım oldu. R ne kadar yüksekse sokak versiyonu da o kadar alçak. Neredeyse iki ayak birden yere değiyor. İkisini de çok beğendim.

Fiyat konusu ise benim muhalefet şerhi koyacağım nokta. Spormoto bunu Duke 790 ile Adv 1090 arasında fiyatlandırıp 17 bin yuroya falan satmaya çalışır. Motor güzel ama bu parayı etmez, ister vergi deyin, ister yuro kuru yüksek deyin, bu fiyat “alan alsın” fiyatı olur.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Asfaltta belki.Katılıyorum.Ama arazide,ormanda.

Yüksek cc den sonra küçük cc pişmanlık olur gibi ama ikinci motor çok mantıklı


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

Boyun kaç cm?
Ayaklar topuktan mı değiyor,parmak ucundan mı?

Bu sorunun yanıtı çok basit, 790 gelip de teslim edilinceye kadar 1290’a çok güzel binilir. O geldiğinde de test edip, beğenirseniz geçersiniz.

790’ları Milano’daki fuarda görme ve oturma şansım oldu. R ne kadar yüksekse sokak versiyonu da o kadar alçak. Neredeyse iki ayak birden yere değiyor. İkisini de çok beğendim.

Fiyat konusu ise benim muhalefet şerhi koyacağım nokta. Spormoto bunu Duke 790 ile Adv 1090 arasında fiyatlandırıp 17 bin yuroya falan satmaya çalışır. Motor güzel ama bu parayı etmez, ister vergi deyin, ister yuro kuru yüksek deyin, bu fiyat “alan alsın” fiyatı olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst