Hangi Commuter'i almalıyım.Honda ve Yamaha

Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar.Önceden scooter kullanıcısıydım artık uzun yol ve daha sportiflik istedigim için commuter almaya karar verdim.Honda CBF 150,CB 125 ACE ve CB 125 E.YAMAHA Ybr 125 veya Ybr 125 ESD arasında kaldım.Pek fazla commuter bilgim yok.6000 TL kadar çıkabilirim.Nedense 0 almak istiyorum.
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
210
Her ne kadar hayalini kurduğum motor CB 125 E olsa da YBR diyorum CB 125 E yi hiç kullanmadım ama YBR yi ehliyet kursunda sürmüştüm çok rahat ve kullanışı çok zevkli bi motor :cat:
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Belki gözünüzden kaçmıştır.

Madem sportif bir commuter istiyorsunuz , 0 km yeni kasa Tvs apache rtr 150 alabilirsiniz.

Tvs apache ile uzun yol yapan hatta ülke dışında tur yapan tanıdıklarım var.

Aralarında en hızlısıda odur. Ayrıca en az yakanıda tvs diye biliyorum.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
Ybr en yakışıklı en dayanıklı en konforlu en rahatıdır ybr den şaşma
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
4
Belki gözünüzden kaçmıştır.

Madem sportif bir commuter istiyorsunuz , 0 km yeni kasa Tvs apache rtr 150 alabilirsiniz.

Tvs apache ile uzun yol yapan hatta ülke dışında tur yapan tanıdıklarım var.

Aralarında en hızlısıda odur. Ayrıca en az yakanıda tvs diye biliyorum.

yasadıgım yerde yedek servis hizmeti yok çogu markanın.TVS apache baktım görünüş ve teknik olarak güzel motor sanırım titreşim sorunu varmış sadece.Ama alırsam içim rahat etmez gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

YeBeRe! YeBeRe! :mrgreen:

hocam sizde esd var galiba.Ben 125 ile ESD 125 arasındaki farkı bulamadım.Bide yamahanın sitesinde ESD 125 yok neden acaba
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
1,006
Motosikleti
Dominar D250
YBR al rahat et. CBF'ye zaten paran yetmez sıfırına...
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
yasadıgım yerde yedek servis hizmeti yok çogu markanın.TVS apache baktım görünüş ve teknik olarak güzel motor sanırım titreşim sorunu varmış sadece.Ama alırsam içim rahat etmez gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------



hocam sizde esd var galiba.Ben 125 ile ESD 125 arasındaki farkı bulamadım.Bide yamahanın sitesinde ESD 125 yok neden acaba

ESD yeni kasanın adı, egzozunda emisyonu ve yakıt tüketimini düşüren ama yanında 2bg de götüren bir feedback sistemi var. Sanırım 2011'den bu yana üretilen bütün modellerin adı ESD olması lazım. YBR 125 City modeli kare farlı olan, Bildiğimiz YBR 125 ise yuvarlak farlı 2006'da sanıyorum son modeli ülkemizde satılan model. Yamaha'nın sitesinde gördüğünüz ESD.
 
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
54
Motosikleti
Yamaha YBR 125 ESD
yamaha sitede ki zaten esd. 2010-2011 gibi değişen kasalar ybr esd diye geçer günümüze kadar. honda'nın cbf 150 dışında ki motorları kendini pek ispatlayamadı. bu sınıfta sahiplerini en çok memnun eden motorlar yıllardır cbf 150 ve ybr 125'dir. ikisinin de pişman edeceğini zannetmem. ybr 125 daha sağlam ve sorunsuz, cbf 150 ise daha konforlu bence. ikisini de sürdüm. hatta tvs apache' de sürdüm; evet en hızlıları apache; ama cbf ve ybr kadar evladiyelik değil gibi. ayrıca fiyatı da hiç onlardan aşağı değil, hatta liste fiyatı ikisinden de pahalı görüldüğü üzre. 3 ay önce bu sınıfta "hangi motor?" tereddütünü yaşamış(cbf 150 ve ybr 125 dışındakileri daha erken eleyerek) ybr 125'i tercih etmiştim. motorumdan memnunum.
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
198
Ybr 125 ESD derim.

Motor çok hafif ve 125 cc motor için yeterli tork'a ve hız'a sahip. Kalitesinden zaten şüphe duyanımız yoktur...

Cbf 150 kendini her geçen gün soğutan bir motor bana göre. Yağ yakması, 150 için hızının az olması vb. Bir şeyler duymuştum. Motor kaliteli evet, fakat benim hoşuma gitmiyor fazla... Hele çin yapımı motor gibi maksimumu 120 olan bir motora 160 kardan koymak... Ybr 125 ondan çok daha iyi.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
CEBE125EE vites göstergesi var CEBE de en önemlisi. YEBERE125 de yok ama devir göstergesi var onda da
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
ybr esd. Motosiklet araştırıyorken motorcuma sordum hondanın yağtığı en kötü motorlar demişti ace ile 125e'ye. Sanırım piyasanın altında tutmak için fiyatı kötü çin malı parçalar kullanıyorlarmış. Motorcum şunu da eklemişti "Ekmek kazanıyoruz biz ace ile 125e'den" Seçim senin
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
35
cb 125 de sürdüm cbf 150 de sürdüm yebere de sürdüm. hatta ilk 2 sini satın aldım benim oldu 2 kişi artıçılı uzun yol bile gittim. (ist-edirne ve ist bursa) en iyisi cbf 150 sonra yebere sonrası ise yok :) yani cb 25 e alma hacı aceip titreşim var uzun yolda 100 km sonrada şişiyor 110 basıyosa düşüyo 90 a ızdırap oluyor ona göre.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Apache sürdüm titreşim var yüksek devirlerde doğrudur, cbf kullanıcılarının efsane konusu yağ yakma olayı var yüzlerce kişi söylüyorsa bence bu da doğrudur, ama şimdiye kadar ybr hakkında ne yağ yakma ne de titreşim hiç bir şikayet duymadım. Ben olsam Apache alırdım ama sizin almanız gereken motor ybr' dir. :cat:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
ybr daha sorunsuz, sağlam ve az yakanı... Ama biraz kalıplı bir motor isterseniz de cbf bu sınıfta ideal. her ikiside zarar ettirmeyecek kaliteli motosikletlerdir. Yıllardır değişmese de ben cbf150 nin şeklini şemalini daha çok seviyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst