yamaha sitede ki zaten esd. 2010-2011 gibi değişen kasalar ybr esd diye geçer günümüze kadar. honda'nın cbf 150 dışında ki motorları kendini pek ispatlayamadı. bu sınıfta sahiplerini en çok memnun eden motorlar yıllardır cbf 150 ve ybr 125'dir. ikisinin de pişman edeceğini zannetmem. ybr 125 daha sağlam ve sorunsuz, cbf 150 ise daha konforlu bence. ikisini de sürdüm. hatta tvs apache' de sürdüm; evet en hızlıları apache; ama cbf ve ybr kadar evladiyelik değil gibi. ayrıca fiyatı da hiç onlardan aşağı değil, hatta liste fiyatı ikisinden de pahalı görüldüğü üzre. 3 ay önce bu sınıfta "hangi motor?" tereddütünü yaşamış(cbf 150 ve ybr 125 dışındakileri daha erken eleyerek) ybr 125'i tercih etmiştim. motorumdan memnunum.