Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
mac yapmak ısteyen motosiklet net uyelerı hangı gun mac yapalım saat kac uygundur abiler ablalar geyiği brakılım da bır sonuc cıkartalım.bana cuma aksamları uygun mesela haftaya cuma olabılır saat en gec 23:00-24:00 arası olabılır
federal cumada hafta içi gun.ama hafta arası dersen ok.benım ıcın problem deıl ama macı haftaya yapmamız lazım ancak organıze oluruz.bence onumuzdekı hafta hangı gunler musaıtse ugur bıze soyler ondan sonra konusuruz.ugur 20:00-24 arası saatlere bakabılırsın.
abiler maç saati...yeri...ve bilumum mevzuatı sizlere havale ediyorum...ben bir kamuoyu oluşturmak adına açmıştım...ortak bir yer veya uygun bir halı saha hakkında hiç bir fikrim yok...katılım fena değil...ben kaledeyim...
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadir, bülent, uğur, metehan... başka kimse yokmu? halı saha maçımı yapcaksınız yoksa langırtmı oynıycaksınız, hadi beyler kıpırdanın... (aman bana dokunmayın da )