...HALI SAHADA MAÇ YAPMAK İSTER BU DELİ GÖNLÜM...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben bu topikten bişey anlamadım... Maç ne zaman? nerde? kimle? ne sebeple? niçin? ... bu sorular böyle gider aydınlatsanıza topik sahibi ... ilk sayfaya bişeyler koyda bilelim yaw
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
389
Morpheus, anladığım kadarıyla hiç bişi belli değil daha...

bu arada 2.köprüye yakın olaraktan anadolu hisarının oradada sahalar var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi topic sahıbı degıl bızler ayarlayalım....
vezırın yerı harıka herkesde oynar ılk basta kac kısıyız ona bakalım.... yenı topıc acalımm.. oradan goturelım..burası cok sısmıs..
ac topıgı Morpheus, :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amca yok ben almayayım...:) bu soğukta maç mı yapılır yaw... giyeriz atkılarımızı seyrederiz en beleşinden:)
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
389
karda bile maç yapılır merak etmeyin.
bu havada da yaz havasında da maçtan sonra motora binecekseniz sıcak bir duş yapıp binin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olduuuuuuu... sonra hangı hastaneye gıdelım hakkıcım..... :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amca en yakın olanına:) olmadı karaca ahmet var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Morpheus, +100000 :thumleft:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
foto ugurdan rıca edelım bıze evının onundekı sahalardan bır sorsa hangı gun ve saat uygun dıye..gun ve saatı belırlersek takım kurmak kolay.ugurcum bırde kapetın orda vardı halı sahalar oralarda uygun bence.sormusken oraya da sorsan.
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
kadirsoyyy

aman diyim bu soğukta maç mı olur...bu akşam geçerken sorarım saatleri...kapetin orda nerde var ya hatırlayamadım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadirsoyyy' Alıntı:
mactan sonra gunaydında iskender yemece haydı yok mu katılan :mrgreen:

ben sadece günaydın kısmına katılırım :queen:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
abı o halı sahayı gecınce sola donuyorsun yukarı e-5 e dogru cıkarken c.tesi orda macım var dı ama kapetın arkası dedıler ama tam nerde bende bılmıyorum.belkıde kapetle alakası bıle yoktur. :silent: mopası gectıkten sonra duz devam edıp saga ytukarı donuluyor oralarda
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
[/quote]

ben sadece günaydın kısmına katılırım :queen:[/quote]

sende hınbıl oldun be kardesım bıraz spor yap.kılolar aldı basını valla soylemedı deme..
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
kadirsoyyy...ok kaptım şimdi...tahminen hangi gün düşünüyosunuz ona göre sorayım
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Evet yemeğine maç yapalım ama günaydın da iskender yenmez be abi hiç güzel yapamıyorlar, yine de siz bilirsiniz..... ben hazırım mevkiim santrafor en iyi anlaşıcağım kişi de hidrofor.... :queen: ( ne geyik adamım ya, utanıyorum kendimden , ben böyle değildim )
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ee sonuç,
ne zaman maç yapıyoruzzz,ay pardon yapıyosunuzz :p :queen:

nerde benim angellarımmmmmmmmmmmmmm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst