...HALI SAHADA MAÇ YAPMAK İSTER BU DELİ GÖNLÜM...

Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
deamon, sen evden motorla çık e-5 ten pendik yap, ordan sahile ve sahilden maltepe ye halı sahaya gel, anlarsın o zaman bu işten :p
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Bende oyniycaaaaaaaaaaammmmmmmmmm. Super defansimdir ben. Kaskimi da taktimmiydi kimse gecemez kale gibi olurum sahada :queen:
Hatta hatttaaaa kizlardan 6-7 kisi varsa bizde Lady's takimi kurariz erkeklere meydaaaannn okuurrruuuuzzzzzz :flower:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
alestevardiya, baylara karşı bayanlar olmaz da , her takıma bir bayan alabiliriz makara olur, güzel olur :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende varım.... fakat bu işi nisan ayından sonra yapsak daha çok katılım olur diye düşünüyorum...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
mete_han, çok iyi fikir, ben aramızda iyi topçular olduğunu düşünüyorum :) Eğer olursa beni de yaz :thumleft: Benim oynayacağım takımın adını mümkünse 'top geçer, adam geçmez' koyun :thumright:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
alestevardiya, aman top-mop çarpar, sakat olmasın, sizinle basket oynarız hım? :king:
federal, suyunu çıkarma abi :)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
tar-kan' Alıntı:
bende varım.... fakat bu işi nisan ayından sonra yapsak daha çok katılım olur diye düşünüyorum...

nısanda yaparsak kımse gelmez abı gelende motor turu atar sahanın etrafında..bence hemen takım kuralım gıtsın..ben adımı yazıyorum oynamak ısteyen eklesın..
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Yahu ne topu, ne carpmasi, ne sazani!!!
Benim TOTAL 90 hali saha ayakkabilerim bile var dusunun artik siz!! :p

Yaa ben lisansli sporcuydum ve haftanin bi gunu mac yapardik, idmandan once...
Ilk olmiycak yani... :cherry:

Yani iyi bir takim kurulursa, oraya transfer olabilirim. :bounce:
Menejerimle gorusursunuz.....
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
maç oynayanların listesi listemiz
federal sol ılerı
mete han=kaleci
kadir=golcü :cat:
derya (total 90 ayakkabı ile ?) :cat:
 
Katılım
22 Haz 2005
Mesajlar
95
ben varım.oynarım bayaa. bi dönem oynadık amatör olarak artık yıllar oldu ama.eğlencesine takılıcaz artık .iyi olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende oynarim, ama bagirma cagirma olmazsa :cherry: :cherry:
Soylemedi demeyin ..

çaat çuuut

heheh
iyi geyik olur oynuyak hadii..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende varımda amcalar soğuk yaw.... :)
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Morpheus, çıplak oynamayacaz yaw, sıkı giyin , ha bide sen bere takarsın :p
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
ben % 80 nin içindeyim alıngan ve kırılgan kardeşim, senle ne alakası var, zaten halı saha işini araştırıyoruz baya bir zamandır, yasin de altyapı hazırlaması yapıyor, canın sıkılıyor başka şeylere geliyorsun bize sarıyorsun, güçlü ol biraz hemen yıkılma, seni bu sitede sevmiyen insan çok çok azdır % 5 falan, oda normaldir yani.... :cat: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst