Haftasonu Düzce Güzeldere şelalesi yolculuğumuz

Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
724
geçen hafta sonu eşimle birlikte istanbul'a 220km mesafedeki güzeldere şelalesine gittik. aslında amacımız yeşillikler için güzel bir gün geçirmekti. o yüzden önce kalacağımız yeri seçtik, sonra şelale de yakınında olunca şelaleyi de görmüş olduk. toptepe panorama diye bir yerde kaldık. manzarası müthişti. bu manzara odanın balkonundan.



bu da işletmenin otoparkından motor manzarası



bölgeye istanbul'dan ulaşım çok kolay. uzun süre kuzey marmara'dan gittikten sonra anadolu otoyolundan 30-40 km. sonrasında da kötü bir yola girmeden bölgeye varmak mümkün. otelle şelale arasındaki yol da çok keyifli.



şelale demişken onun da fotoğrafını ekleyelim



son olarak da canım isimsiz motorum



motorla 200-300km arasında yol gittiğimde çok keyifli oluyor. hem doya doya motor kullanmış oluyorum hem de pek yorulmamış oluyorum. daha uzun km henüz denemedim ama bir 500 civarını da denemek istiyorum.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bende buraya gitmiştim ama yolu çok bozuktu.Yapmışlar gibi sanki.Hatta ilk düşmemi orada yaşamıştım.Soldan yukarı doğru ayrılan yola girişi kaçırıp yolun sağında durayım dedim.Sol ayağımı yere bastım düşük banket varmış toprak dökmüşler yumuşak toprağa ayağım daldı dola düşmüştüm.
 
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
724
Bende buraya gitmiştim ama yolu çok bozuktu.Yapmışlar gibi sanki.Hatta ilk düşmemi orada yaşamıştım.Soldan yukarı doğru ayrılan yola girişi kaçırıp yolun sağında durayım dedim.Sol ayağımı yere bastım düşük banket varmış toprak dökmüşler yumuşak toprağa ayağım daldı dola düşmüştüm.

kasabadan yol ayrımına gelene kadar (son 2kmden önce) biraz bozuk yollar var ama kötü diyemem.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Burası şakuş yaylası diye geçiyordu yanılmıyorsam. Şelaleden tanıdım. Profesyonel fotoğraflar çekmiştim .1998 de gitmiştim oradaki arkadaşlar bu ismi söylemişlerdi diye hatırlıyorum.
Kış günüydü ve müthiş bir macera yaşamıştık. Siste kaybolduk ormancıların kamyonetiyle aşağı indik filan.
Hatıralar canlandı gözümde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst