- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar nasılsınız. Havalar bayağı soğuk olduğundan dolayı 1 ay motor sürmedim ve bugün hava en azından daha güzel diye gezelim dedik ve gerisi video da.
Sanırım çin malı motorun sınırlarını zorladık
https://www.youtube.com/watch?v=2V1eXILyTuI
Sanırım çin malı motorun sınırlarını zorladık
https://www.youtube.com/watch?v=2V1eXILyTuI
Son düzenleme: