Hafta sonu İstanbul-İzmir, İzmir-kaş nasıl fikir ? :)

Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Bu hafta sonu iş için İzmir'e gitmem gerek sonra biraz daha zaman var İzmir'den Kaş'a gidip ay sonunu orada getireyim diyorum ve mevsime rağmen motorsiklet ile gitme fikri oluştu, sizce nasıl olur ? Havayı kontrol ediyorum hafta sonu yağmur vs yok ama hava 0 yada 1-2 derece :/ tek korkum buzlanma :/
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
ortalama 1800 km tabi bunun içinde kaş'tan istanbul'a geri dönüşte var. hava şartları ne kadar ıyı olursa olsun baya bı km . ben vl800 le 2 kişi karaman'a gittim ılkbaharda , donuste babama dedım ' sayın babacıgım bız manyakmıyız ' uyku yok tıtreye tıreye bir yolculuk sonucta bı karıs altımızda hayvan gıbı bı motor blogu . baya bı yorucu olmustu . karaman'a vardıgımızda 2 gun sırf malak gıbı yatıp dınlenmıstım . + tek olacaksan baya bı can sıkıntısı olacaktır . geceleri don olur mu olmaz mı oda ayrı bı olay . neresınden tutarsan tut yorucu bı yolculuk
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Aslında Kaş sonrası İzmir'e dönüş İstanbul'a değil. Bende cbf600 ile yola çıkacağım lastiklerim de yeni, ekipman vs tam ama hala soru işareti var ne yalan söyleyeyim :/ hayır uçakla yada otobüsle gitsem kesin pişman olurum hava güzel olursa iyice pişman olurum. Gece yol yapmak yok aklımda cumartesi sabah yola çıkıp hava kararmadan İzmir'e giriş planım var aslında İzmir deyip duruyorum ama aslında Akbük. Daha önce 150cc bir motorsiklet ile İzmir'den İstanbul'a geldim Ekim ayında full yağmur ile :) orada baya ders almıştım full yağmur koruma, ısı yalıtım tamam :)
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Aslında Kaş sonrası İzmir'e dönüş İstanbul'a değil. Bende cbf600 ile yola çıkacağım lastiklerim de yeni, ekipman vs tam ama hala soru işareti var ne yalan söyleyeyim :/ hayır uçakla yada otobüsle gitsem kesin pişman olurum hava güzel olursa iyice pişman olurum. Gece yol yapmak yok aklımda cumartesi sabah yola çıkıp hava kararmadan İzmir'e giriş planım var aslında İzmir deyip duruyorum ama aslında Akbük. Daha önce 150cc bir motorsiklet ile İzmir'den İstanbul'a geldim Ekim ayında full yağmur ile :) orada baya ders almıştım full yağmur koruma, ısı yalıtım tamam :)


eger gece bı otelde yada benzerı yerde dınlenırsenız dusunulebılır ve gıdecegınız yerler ıklım olarak istanbul'a nazaran daha sıcak ama gene de zor . eger kı hava guzel olursa pişman olmayın bence yazın onun telafısını yaparsınız. ortalama 1800 km den bahsedıyoruz . bana kalırsa ucak falan tercıh edın makına da evde dınlensın sızı beklesın . hem daha kısa sure de yolculuk yapın hem de bosuna yıpranıp yorulmayın derim ben . hem makınayı özlemıs olursunuz bazen özlemek guzedır :)
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
eger gece bı otelde yada benzerı yerde dınlenırsenız dusunulebılır ve gıdecegınız yerler ıklım olarak istanbul'a nazaran daha sıcak ama gene de zor . eger kı hava guzel olursa pişman olmayın bence yazın onun telafısını yaparsınız. ortalama 1800 km den bahsedıyoruz . bana kalırsa ucak falan tercıh edın makına da evde dınlensın sızı beklesın . hem daha kısa sure de yolculuk yapın hem de bosuna yıpranıp yorulmayın derim ben . hem makınayı özlemıs olursunuz bazen özlemek guzedır :)

Hmmm :/ haklısınız aslında ama hep özlüyorum hiç doyamıyorum ki geçen yaz kullanamadım bundan sebep heyecanım kasım ayında bı Kastamonu-İstanbul yapabildim o da yetmedi :/ off off yaz gelse ya kamp ata ata, tiril tiril böyle.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Hmmm :/ haklısınız aslında ama hep özlüyorum hiç doyamıyorum ki geçen yaz kullanamadım bundan sebep heyecanım kasım ayında bı Kastamonu-İstanbul yapabildim o da yetmedi :/ off off yaz gelse ya kamp ata ata, tiril tiril böyle.


olay bu ıste bıkac kafa arkadas toplanıp kamp yaparak yolculuk gezıntı ıslerı keyıflı guzel sohbet eslıgın de cok daha ıyı olacaktır . sen bu ıs ıcın olan yolculugunu ucakla yap yazın da guzel bı tur duzenlersın keyıf almıs olursun . motosıklet ustundekı yolculugu bosuna çileye donusturme bence , sonucta o makınaya keyıf ıcın bınıyorsun bunu çileye donusturmek pek hoş olmaz .
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
95
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmir'deyim, burada hava soğuk haberiniz olsun abi.
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
rotan üzerinde olur mu bilmiyorum ancak Denizli şehir merkezinde salı ya kadar hava fena değil, sonrası yağmurlu. şehir merkezinden Antalya'ya doğru giderken rakım önce bir miktar yükseliyor ve o bölgeler gerçekten soğuk oluyor (buzlanma olacağını sanmıyorum). Yine de aklında kalacağına yap bence.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
2 kez değil 3-4 kez düşünün bence bu mevsim ve bu havada hayırlısı diyelim. bizim burda (EDİRNE) kar var artık sinir bozmaya başladı 3-5 dereceye çıksın artık havalar....
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
2016'da 2 kere ist'dan çıkıp izmir üzerinden önce fethiye sonra kaş yapmıştım. bu rotaların hepsinin hava durumu telefonumda var. yolları da düşünerek kafamda bir projeksiyon yaptım ve sana önerim BİRAZ DAHA SICAK HAVALARI BEKLE.

Bu arada umarım ege'ye çıkış için yenikapı-bandırma feribotunu kullanıyosundur. körfezi kullanmak canından bezdiriyorr. bu feribot mis gibi marmara denizini çaprazdan yarıyor ve yolunu kısaltıyor. uzun yol öncesi 2.5 saat de dinlenmiş oluyosun.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Yarın için yine yağmur vs yok gibi ama hava 0 en yüksek 2 derece diyor, sabah 8 gibi yola çıksam düşük hızla seyir etsem akşama doğru varırım sanki. Kışlık mont, pantolon,eldiven, yağmurluk, içlik vs var dediğim gibi tek korkum buzlanma. Ben Pendik-yalova hızlı feribot kullanıyom genelde bu sefer yeni köprüyü kullanmakta geldi aklıma yani dümdüz İzmir
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
Tabii ki senin tercihin ama söylediğin şekilde izmir 472 km, bandırma feribot iskelesinden ise 276 km. Hem az bir fark değil hem dediğim gibi körfez ile uğraşmıyorsun. Aydın'dan muğla'ya giderken ve sonrası gökova körfezine kadar baya viraj var. ondan sonrası kolay ben de sağanak yağmurda sağa sola yıldırımlar düşerken yapmıştım bi sıkıntı olmamıştı.

yani işin özeti keyif için yapmak istediğin yol sana arada çileler yaşatabilir. iyi düşün derim.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Evet şimdi baktım navigasyondan yolu kısaltmak için güzel daha mantıklı hatta Beykoz-harem, harem-sirkeci, Sirkeci-yenikapi, Yenikapı-bandirma, Bandırma-izmir gayet kısa rahat rota birde sefer saatlerine bakayım :)
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bandırma-İzmir arasında Susurluk'tan itibaren kar yağışı veya buzlanma varsa ciddi macera olur. Balıkesir yakınlarında asfalt üzerinde kazıma yapılıp bırakılan bölümlere girmemeye çalış motorun yolda gezmesine neden oluyor. Ben 5-8 derece arasında bu bölgede gece yol aldım. Sorun olmamıştı. Fakat şimdi soğuk hava dalgasının geleceği söyleniyor. Gideceksen Bandırmaya kadar kesinlikle feribotu tercih et. Kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
308
Gerekli fikir alışverişi ve çok düşünerek son kararım sanırım maceraya atılmak iyi fikir değil kış vakti, yağmur değilde kar yada buzlanma ciddi sorun olur. Kıyamam motosikletime kalsın mart-nisan artık :/ teşekkürler fikir verdiğiniz icin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst