Tifosi12 Katılım 25 May 2006 Mesajlar 113 5 Haz 2006 #21 :queen: bende karadenizliyim ama gerçekten güzel :queen:
dostdark Katılım 23 Ocak 2006 Mesajlar 2,761 5 Haz 2006 #24 neyseki 10 haziranda uyumıyacağız sabaha kadar çadırın yanında içeceğiz bu arada çiğdem paylaşımın için teşekkürler:rendeer:
neyseki 10 haziranda uyumıyacağız sabaha kadar çadırın yanında içeceğiz bu arada çiğdem paylaşımın için teşekkürler:rendeer: