Tahmin yapmak kadar basit bir şey yok. 21 yaşındayım. Ülkede gerçekleşen olumlu herhangi bir gelişme yok. Her konuda gerileşiyoruz. Bu da para birimimize olan güveni azaltıyor ve daha da kötü duruma düşüyoruz. En kötüsü de bundan yüz yıl önce tüm Dünya şerefimizi ve başarımızı dilinden düşürmezken şu anda herkes bize götüyle gülüyordur. Ben bir avuç kendini ölümsüz zanneden şahısların kini, nefreti, aptallığı, Arap seviciliği ve cehaleti yüzünden
Türklüğümden utanmam ama onlar günü gelince bu yaptıklarına pişman olurlar, umarım...