Güzel Bir Hediye..

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
şimdi alıp olduğu zaman vereyim desem ondan da ümidim yok. ya gece burda olurum yada sporda.. bu arada fiyat iyiymiş gerçekten, yenebilir sanırım çikolotaya benziyo
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
2 gün önce sipariş vermiştim bugün kız arkadaşıma ulaştı


çok güzel ürünler var sadece çiçek olarak bakmayın.

Not: Canlı ayı görseler arkalarına bile bakmadan kaçan kızlar oyuncak ayı oldu mu çok seviniyor. Bu oyuncak ayı sevdasını anlamadım sevimli de değil sıfatsız
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
2 gün önce sipariş vermiştim bugün kız arkadaşıma ulaştı
[url]https://i.hizliresim.com/mJQJg2.png[/url]

çok güzel ürünler var sadece çiçek olarak bakmayın.

Not: Canlı ayı görseler arkalarına bile bakmadan kaçan kızlar oyuncak ayı oldu mu çok seviniyor. Bu oyuncak ayı sevdasını anlamadım sevimli de değil sıfatsız

Hea bunu gördüm dediğin gibi öyle pek menem sıfatıda yok bunun :D
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Narkozun etkisiyle verdimde verdim ayarı bugün kıza :) valla görünce yollayayım dedim. Bide eşşek desenli özür dilerim kupası aldım yanında :)



Valla hayrolsun :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bu ayı malum sitede 40 liraydı. hiç ellenmemiş. alıyım kenarda dursun deyip favoriye attım ama aynı gün kaptılar
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
valla tam da açlığıma denk geldi, sevgilim olmasına gerek yok birisi bunu bana alabilir. :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lütfen çıtayı olması gerektiği seviyede tutmaya özen gösterelim a dostlar.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
2 gün önce sipariş vermiştim bugün kız arkadaşıma ulaştı
[url]https://i.hizliresim.com/mJQJg2.png[/url]

çok güzel ürünler var sadece çiçek olarak bakmayın.

Not: Canlı ayı görseler arkalarına bile bakmadan kaçan kızlar oyuncak ayı oldu mu çok seviniyor. Bu oyuncak ayı sevdasını anlamadım sevimli de değil sıfatsız

katılıyorum. fevkalâde tespit.

canlı ayı olunca auwwww, peluş ayı olunca ayyyyy. çelişkinin kralı.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Uğur böcüklü pasta 10 tl burda
Bu arada ürün, sitede 18 küsür+ kdv
Siparis fişinde 29+tl
Piskevütin kdv oranı kaç ki?
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Sevgililer gününde bende sipariş vermiştim. Ben evde değildim siparişim tam saatinde ulaştı. Ayrıca not yazdırmıştım hepsini teslim etmişler
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Ne? sevgiliye hediye mi? Yok ki hediye verelim :) Ayrıca ben bu amca zihniyetindeyim, bakınız ne demiş üstad: TIKLA
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
hachiko teşekkürler dostum. sipariş verdim az önce. :) tatlı borcum vardı hatuna. ayağına kadar gönderdim. e daha ne olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst