Günlük Porshe Kiralamak..

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
o araca biz zarar gelirse donuna kadar alırlar. sonra vay ben duymadım, vay beni ikaz etmediler deme.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu araçlara kafayı takmış durumdayım belki alabilirim de ama önceden denemek istiyorum..Kiralaması çok pahalı değil..Şartları nedir araç kiralamanın..

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-porsche-cayman-gunluk-500-tl-190608843/detay

Fiyat super de MaKaRa isimli bir kiralama sirketine ne kadar guvenilir sorun orda... Arac eski. illa ki yipranmistir. Arizalanirsa n'olacak? Kullanici hatasi deyip tamir olana kadar suredeki gunluk kirayi odeme zorunlulugu falan cikarirlarsa?

Bu arada Cayman super araba da eskilerin kullanim masrafi az degildir. 2008 modellerinin fiyatlari $15000-$20000 arasi burada...
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
Senetle yapılıyor diye biliyorum böyle yerlerde. Büyük firmalardan sözleşmeli yapmakta fayda var. Fiyatları bu tür yerlere göre tabi daha fazla.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Ben Challenger kiralamak istedim . Kredi kartından 3000 lira limit donduruyor, senet sepet imza attırıyor , İl dışı çıkacaksan fiyat değişiyor , hayvan gibi lastik kontrolü yapılıyor ( yanlarsan eritirsen diye galiba ) dolu depo veriyor doğal olarak dolu depo istiyor , eğer ufak bir kaza bile yaparsan geceliğini giy gel diyor .
Lüks araç kiralamak hele hele super spor kiralamak akıl işi değil .

Dip not : karmakarışık olmuş kusura bakma .
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Birisi araba ile kaza yaptırdı, diğeri arabaya arıza yaptırdı,sonraki firma tarafından dolandıttırıldı ,cenazemi kim kaldırcak..:mrgreen:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
O günlük 500 TL kiralama bedeli genelde bir ay boyunca kiraladığınızda geçerli oluyor.Bir de Cayman dediğimiz model dünya çapında fakir Porschesi olarak biliniyor ve çoğu düzgün ülkede en basit insanlar bile küçük birikimler ile 2.elini çok rahat bir şekilde alabiliyor.Discovery ve D-Max kanllarında Wheelers Dealers diye bir program var.Geçenlerde internetten izlediğim bir bölümünde Porsche Boxer'ı ki kendisi teknik olarak Cayman'ın atası ve Cayman'ın cabrio modeli oluyor biraz kilometresi yüksek 2.elini 1000 pounda aldılar.Çok temiz 2.elleri 5000-6000 pound civarı.Bizzat bu aracın yani 2018 Porsche Cayman'ın 0 km si 44.000 pound civarı.İngiltere'de asgari ücretin 1200 pound olduğunu göz önünde bulundurarak ne durumda olduğumuzu siz değerlendirin.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O günlük 500 TL kiralama bedeli genelde bir ay boyunca kiraladığınızda geçerli oluyor.Bir de Cayman dediğimiz model dünya çapında fakir Porschesi olarak biliniyor ve çoğu düzgün ülkede en basit insanlar bile küçük birikimler ile 2.elini çok rahat bir şekilde alabiliyor.Discovery ve D-Max kanllarında Wheelers Dealers diye bir program var.Geçenlerde internetten izlediğim bir bölümünde Porsche Boxer'ı ki kendisi teknik olarak Cayman'ın atası ve Cayman'ın cabrio modeli oluyor biraz kilometresi yüksek 2.elini 1000 pounda aldılar.Çok temiz 2.elleri 5000-6000 pound civarı.Bizzat bu aracın yani 2018 Porsche Cayman'ın 0 km si 44.000 pound civarı.İngiltere'de asgari ücretin 1200 pound olduğunu göz önünde bulundurarak ne durumda olduğumuzu siz değerlendirin.

Hesapli oldugu dogru, ama "Fakir Porsche'si" tabiri iki yonuyle problemli:
1. Biraz zayiflatilmis 911 izlenimi veriyor. Ama oyle degil. Kendine ait bambaska sasisi olan, ortadan motorlu, iyi bir spor araba. Hatta bazi yonleriyle 911'e de ustun acikcasi. Ama 911'in Porsche markasi icin yeri ayri tabii ki, ve daha prestijli konumlandiriliyor.
2. Arabayi sadece prestij araci olarak goren bir yaklasim. Spor araba da motosiklet gibi kullanilip zevk alinmasi gereken bir sey. Sidik yarisina alet edilecek bir sey degil bence.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
O günlük 500 TL kiralama bedeli genelde bir ay boyunca kiraladığınızda geçerli oluyor.Bir de Cayman dediğimiz model dünya çapında fakir Porschesi olarak biliniyor ve çoğu düzgün ülkede en basit insanlar bile küçük birikimler ile 2.elini çok rahat bir şekilde alabiliyor.Discovery ve D-Max kanllarında Wheelers Dealers diye bir program var.Geçenlerde internetten izlediğim bir bölümünde Porsche Boxer'ı ki kendisi teknik olarak Cayman'ın atası ve Cayman'ın cabrio modeli oluyor biraz kilometresi yüksek 2.elini 1000 pounda aldılar.Çok temiz 2.elleri 5000-6000 pound civarı.Bizzat bu aracın yani 2018 Porsche Cayman'ın 0 km si 44.000 pound civarı.İngiltere'de asgari ücretin 1200 pound olduğunu göz önünde bulundurarak ne durumda olduğumuzu siz değerlendirin.

Ben gariban Porschesi olarak hep Mazda 323 ü bilirdim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,446
Motosikleti
D400
Riske gerek yok hocam. bin motoruna ara gaz ver :queen:
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
cayman neymiş yaa benim gönlümde yıllardır S2000 var. Yıllar geçtikçe araba yaşlandıkça fiyatı artıyor arkadaş :)
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Hesapli oldugu dogru, ama "Fakir Porsche'si" tabiri iki yonuyle problemli:
1. Biraz zayiflatilmis 911 izlenimi veriyor. Ama oyle degil. Kendine ait bambaska sasisi olan, ortadan motorlu, iyi bir spor araba. Hatta bazi yonleriyle 911'e de ustun acikcasi. Ama 911'in Porsche markasi icin yeri ayri tabii ki, ve daha prestijli konumlandiriliyor.
2. Arabayi sadece prestij araci olarak goren bir yaklasim. Spor araba da motosiklet gibi kullanilip zevk alinmasi gereken bir sey. Sidik yarisina alet edilecek bir sey degil bence.

"Fakir Porsche'si" "Fakir Ferrari'si" ve benzeri tabirler benim icadım değil.Tam tersine Boxter ve Cayman piyasa sürüldükleri günden beri hayranlıkla takip ettiğim modeller.Ne arabada ne motosiklette marka prestijine pek önem vermem,sürerken verdiği zevke önem veririm.

Ama malum araba dünyasında dolaşan çeşit çeşit geyik var.Porsche'ın geçmiş yıllarda farklı sınıfta ve daha düşük bütçeli kullanıcılar için piyasaya çıkardığı 944,928,914,968 gibi modeller fiyatlarından dolayı fanatik 911 hayranları tarafından "Poor man's Porsche" olarak anılmaya başladı.90 larda çıkan Boxter ve 2000 lerde çıkan Boxter'ın üstü kapalı versiyonu Cayman'da bu akımdan nasibini aldı.Hatta Boxter ilk çıktığın "Eğer bir Boxter satın alıyorsanız ya kadınsınızdır yada 911 alacak kadar paranız yoktur." diye geyik dönüyordu.Bana kalırsa son kasa 718 Boxter ve Cayman tasarım olarak 911'den çok daha yakışıklı.

Gerçi gelişmiş ülkelerde 911 bile çok ulaşılmaz alınmaz bir araç değil.Yine ortalama asgari ücretin 1200 pound olduğu İngiltere de 911 lerin başlangıç fiyatı 78.000 pound civarı.Yani 65 tane asgari ücreti yan yana koyduğunuz bir 911 alınıyor.Bu oranı Türkiye'ye uygularsak 1600 TL olan net asgari ücretten 65 tane 104.000 TL yapıyor.Bu da alım gücü farkını ciddi şekilde ortaya koyuyor.İngiltere de 65 asgari ücret bir adet 911 alırken Türkiye'de 65 adet asgari ücret Renault Clio yu bile zor alıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

Ben gariban Porschesi olarak hep Mazda 323 ü bilirdim.

O gariban Ferrari'si :mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Onun yerini tutmaz ama, atmış yetmiş binliraya alabilirsin 2010 model falan.
Megelli gibi son sahibi olur musun bilmem.

Fakirin spor arabasi işte peugeot rcz;

0z9kaB.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

Az yakar, az kaçar fiti fiti gezersin:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cayman neymiş yaa benim gönlümde yıllardır S2000 var. Yıllar geçtikçe araba yaşlandıkça fiyatı artıyor arkadaş :)

Sikibini olanların da gözü Caymanda :)
Caymani olanların da gözü Carrerada :)
Carrerası olanların da gözü Turboda :)
Turbosu olanların da gözü GTde :)
GTsi olanların da gözü yine dışarıda...

Gerçi gelişmiş ülkelerde 911 bile çok ulaşılmaz alınmaz bir araç değil.
Turbo veya GT'ye bulaşmadıktan sonra ikinci elleri gayet makul burada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst