- Katılım
- 19 Ocak 2016
- Mesajlar
- 398
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar olaya sadece güvenlik açısından bakıyorum yoksa ayı gibi viraj yapayım diye değil zaten yapamam daha acemiyim. Ama viraja girerken insan ister istemez tedirgin oluyor bu lastik bırakır mı saçma sapan kayar mı diye. Eski motorum Ninja 250 sl di onda dunlop vardı ve bana sıkıntı yaşatmadı çok fazla kayma ve tutunma konusunda virajları zaten yavaş dönüyodum tırstığım için. (Mt 25 almayı planlıyorum)Şimdi ırc lastiklerle aynı günlük kullanım koşullarında sıkıntı yaşar mıyım sizce? Ayı gibi hızlı sürmüyorum ama hepimiz gibi bazen gaza geliyorum bende ve hızlı kullanabiliyorum bu nedenle ırc ler beni tedirgin eder mi?.
Sizce ne yapayım ? (Maddi açıdan rosso 2 yi çok kolay alamayacağım hanımla papaz olabilirim ama güvenlik söz konusu olunca ikna ederim eşimi yada öyle olacağını düşünüyorum)
a) Rodaja kadar zaten efendi kullanman gerek onun için IRC ler kalsın bi bak tutunmasına vesaire rodaj bitiminde memnun kalmazsan değiştir
b) Hiç düşünme direk değiştir motoru alır almaz. Rosso 2 ler güven verecek günlük kullanımda
c) Boşver zaten sınırları zorlamayacaksın ırc ler senin için o kadar da çok sıkıntı yaşatmayacak
d) Saçma bi soru olmuş. Gah git
Hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için.
Sizce ne yapayım ? (Maddi açıdan rosso 2 yi çok kolay alamayacağım hanımla papaz olabilirim ama güvenlik söz konusu olunca ikna ederim eşimi yada öyle olacağını düşünüyorum)
a) Rodaja kadar zaten efendi kullanman gerek onun için IRC ler kalsın bi bak tutunmasına vesaire rodaj bitiminde memnun kalmazsan değiştir
b) Hiç düşünme direk değiştir motoru alır almaz. Rosso 2 ler güven verecek günlük kullanımda
c) Boşver zaten sınırları zorlamayacaksın ırc ler senin için o kadar da çok sıkıntı yaşatmayacak
d) Saçma bi soru olmuş. Gah git
Hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için.