Şuan bende 2 adet bot var biri Harley - Gibson modeli , 4 sene oldu sanırım alalı. Son senemde biraz şantiyelerde giydim , Çakıl taş çamur içinde , tabanında çatlamalar başladı. Görüntüsü çok güzel , Çok sıcak tutmaz , yoğun yağmurda su alabilir , ve en önemlisi çok rahat bir bot değil. Tabanı sert uzun yürüyüşler işkence olabiliyor. 1 ay kadar öncede Cat - Alaska modelini aldım , buda görüntü olarak tatmin ediyor. Harleye göre daha sıcak tutuyor , yoğun yağmurda denemedim , 1 haftadır giyemiyorum topuk kısmı vurdu, Harleye göre rahat olsada yinede çok rahat diyemem
Cat-Alaska yı kampanya vs. bulursan 250 ye kadar alabiliyorsun , Harleylerde 300 civarı.
Ben bütçemi birazdaha artırıp cat yerine ASOLO , dolomite , mammut, jack wolfskin , vs. almadığım için pişmanım açıkçası , 450 + lira bütçeyle bunlar alınabilir . Şu saatten sonra , cat harley timberland vs. gibi botları sildim.