- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar bir scooter alarak aranıza katıldım ancak aklıma birşey takıldı. Malum bir çok ekipmanımız var ve diyelimki kız arkadaşla buluşucaz . Şık olmak istiyoruz . Peki bu kadar ekipmanı ne yapıcaz? Hepsi motora sığmaz vede günkük kıyafetimize uymayabilir örneğin botlarımız. Pratik cevaplar gelir diye sordum bu soruyu mesela az önce bir konuda yandan fermuarlı pantolon oldugunu ögrendim. Kendi pamtolonumuzun üzerine giyiyoruz sanırım. Varmı böyle başka pratik ekipmanlar?
Siz işe, üniversiteye veya şık gitmek istediginiz bir yere gidince ne yapıyorsunuz ekipmanlarınızı?
Siz işe, üniversiteye veya şık gitmek istediginiz bir yere gidince ne yapıyorsunuz ekipmanlarınızı?