Guney California "BORN FREE" motor show

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Gecen sene gittigimiz, sonra dahada populer olan long beach deki Born Free 2'ye dun (ctesi) gittik.
Erken gidip guzel bir yer bulmayi dusunuyordum benim motor icin, sabah 11 gibi vardigimizda gorduk ki cokdan heryer dolmusdu :) tamamen sokagi kapatmalarina ragmen zor yurunebiliyordu.
Yuzlerce motor vardi, dunyanin dort kosesinden mukemmel motorlar ve guzel insanlar , japonya, avustralya, isvicre, isvec , ingiltere fransa, meksika vs.. misafirlerle tanisdik,
en guzeli bedava bira ve yemek, meksika usulu :) sponsorlar sagolsun

o9ittk.jpg


ilv9tf.jpg


11brf2f.jpg


2q9xmxe.jpg


2n8pvtu.jpg


xdfpzb.jpg


2116ved.jpg


i510eo.jpg


30d8584.jpg


25fk7th.jpg


1j9qb5.jpg


18khoh.jpg


100_1716.jpg


100_1700.jpg


100_1727.jpg


100_1729.jpg


100_1829.jpg


100_1747.jpg


100_1754.jpg


100_1837.jpg


100_1772.jpg


100_1784.jpg


100_1828.jpg


100_1797.jpg


100_1818.jpg


100_1819.jpg


2h5mtfr.jpg


50p3ie.jpg


2d9cvq0.jpg


nq9t77.jpg


xbwldw.jpg


xcnpxh.jpg


guzel bir pre-unit hard tail triumph
2dhb4tl.jpg


bedava bira gibisi var mi :)
25fswfs.jpg


benim yapdigim motor
100_1820.jpg


vfggx.jpg


23jgy9z.jpg


hosuma giden bir motor
wk21p0.jpg


evet, guzel ablalar vardi :)
34gn79d.jpg


32zurv9.jpg


x0y8hd.jpg


eve donus
24g2b9x.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylaşımına sağlık,selamlar.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
The Türk dür belki :) Bu kadar triumph ingilterede bile yoktur sanırım, ne kadar triumph ve norton varmış ya, güzel festival olmuş teşekkürler :)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
The Türk dür belki :) Bu kadar triumph ingilterede bile yoktur sanırım, ne kadar triumph ve norton varmış ya, güzel festival olmuş teşekkürler :)

the 3 turks 'de olabilir belki
haklisin bir cok ingiliz vardi, aslinda daha o kadar cok resim varki, eger google larsaniz born free bike show diye bircok forum ve bloglarda resimler bulabilirsiniz.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Keşke ben de orada olsaydım :) Chopper tarzım değil ama herbiri de ayrı bir sanat eseri.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
eline emeğine sağlık, muhteşem fotoğraflar, muhteşem makineler, muhteşem organizasyon... biz buralarda göremeyecek miyiz böyle şeyler acaba?.
yalnız bir şikayetim var; bu resimleri koyuyorsun ya; ben böyle bir motor yapmak için kuduruyorum ama maalesef elimden birşey de geelmiyor...
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Çok güzel bir etkinlik çok güzel motorlar , çok güzel ablalar :cherry:

Teşekkürler ... Çok ŞANSLISIN ! :wiinkk:

Dikkat ettimde senin motosikletin bir çoğundan daha güzel .. Tebrikler ! :cat::rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
eline emeğine sağlık, muhteşem fotoğraflar, muhteşem makineler, muhteşem organizasyon... biz buralarda göremeyecek miyiz böyle şeyler acaba?.
yalnız bir şikayetim var; bu resimleri koyuyorsun ya; ben böyle bir motor yapmak için kuduruyorum ama maalesef elimden birşey de geelmiyor...

Çok güzel bir etkinlik çok güzel motorlar , çok güzel ablalar :cherry:

Teşekkürler ... Çok ŞANSLISIN ! :wiinkk:

Dikkat ettimde senin motosikletin bir çoğundan daha güzel .. Tebrikler ! :cat::rendeer:

tesekurler arkadaslar :) ,

insan sansini kendi yaratir, bu arada turkiyede bircok 40 50 ve 60 li yillarin guzel motorlari var ve cogu kotu durumda, bunlarLA cok guzel seyler yapilabilir, imkan yok diyenlere katilmiyorum, imkanini yaratirsin ve mumkun kosullarda elindekilerle en guzelini yaparsin, ayrica parasi olan insanlarda var ama bu daha cok zihniyet ve kultur konusu.
sevgiler,
alp
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
::asker::Çok çok güzel, emeğine ve ellerine sağlık!.. Paylaşım için teşekkürler.. yeni projelerini de sabırsızlıkla bekliyoruz..
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Paylaşımın için çok teşekkürler Alp...
Tekrardan; eline ve emeğine sağlık...
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Born Free 2011

::asker::Çok çok güzel, emeğine ve ellerine sağlık!.. Paylaşım için teşekkürler.. yeni projelerini de sabırsızlıkla bekliyoruz..

paylasım ıcın tesekkurler , mukemmel makınalar

Paylaşımın için çok teşekkürler Alp...
Tekrardan; eline ve emeğine sağlık...

selam arkadaslar, tesekurler,
uzun zamandir yazamadim
istanbuldayim su anda,
Ayberk o gun sanayiye gelemedim, ama dun ordaydim derya ile. kendi projelerime onumuzdeki ay devam edicegim, guzelde bir suprizim var ama once cb'yi bitirmeliyim.

konuya donelim:
Born Free 2011 aciklandi
http://bornlosermc.blogspot.com/2010/08/born-three.html
bende 2011 show'a yeni bir motorumu goturmeyi dusunuyorum

sevgiler

ALp
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst