Güneşin doğuşuna kadar motosiklet sürmek

Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
4 gibi uykum kaçtı. Atladım gittim, normalde tıklım tıklım olan 3 şeritli yol bomboştu ve şehirden çıktım. güneş doğana kadar sürdüm nereye sürdüğümü bilmeden. Güneş doğarken bi köy yolu buldum. Bi iki fotoğraf cektim. Güneş dogduktan sonra eve dönerken, tek tük arabalar insanlar çıkıyor dışarı. Gün başlıyor. İşe gidiyorlar. Gördüğüm herkese selam verdim/aldım (ki 5-6 insan var dışarıda) Sizde yapmalısınız. Motosikletinizle duygusal bağınız inanılmaz derecede artıyor. Bende öyle oldu.





 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Bilirim bunu.. Özellikle geçen yaz ahh ahh :))) Fotoğraflar içimi açtı yine gidesim geldi bu şehirden. -.-
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok Sn.Taner kardeşim bu güzel paylaşımın ile bizde ki sabah, sabah hayat enerjisini çaldığın ve kendi yaşantımızı sorgulattığın için teşekkür ediyoruz. :rendeer: Işığa doğru nice güzel seyahatler dilerim (Sonun da gel gel diyen biri varsa gitme). :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
motosikletini sevmek demek herşeyi sevmek demektir. mesela bende duygusal bağı oluşturması için sadece motosiklet olması yetmiyor, tabi böyle birşey dışında :)

 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Çok Sn.Taner kardeşim bu güzel paylaşımın ile bizde ki sabah, sabah hayat enerjisini çaldığın ve kendi yaşantımızı sorgulattığın için teşekkür ediyoruz. :rendeer: Işığa doğru nice güzel seyahatler dilerim (Sonun da gel gel diyen biri varsa gitme). :)

Biz de işe geldik napalım işte :D

Sizden bi farkım yok. Bende bi yandan üniversite okuyup bi yandan çalışıyorum benim de işim var. Cuma günleri geç başlıyorum işe ve dersim yok. Bu yüzden yani. Keske babamiz cebimize para doldursaydi da bol bol surseydik ama motosikletimizi de kendimiz aldik yine çalışarak :)

Teşekkür ederim ayrıca tüm forum ahalisine günaydın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:36 ----------

motosikletini sevmek demek herşeyi sevmek demektir. mesela bende duygusal bağı oluşturması için sadece motosiklet olması yetmiyor, tabi böyle birşey dışında :)

https://www.youtube.com/watch?v=bOXzgb6Z25M

Bana yetiyor be. Beni gecenin köründe ses etmeden köy yollarina kadar götürdü getirdi. O kadar çin malı kötüleyenler oldu. Cesaret edip aldik. Cok mutluyuz birlikte :)
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
motosikletini sevmek demek herşeyi sevmek demektir. mesela bende duygusal bağı oluşturması için sadece motosiklet olması yetmiyor, tabi böyle birşey dışında :)

https://www.youtube.com/watch?v=bOXzgb6Z25M

Bi an trollüyor diye düşünmedim değil. :cherry:
1.15 te çalışıyor motosiklet.
Ses başka be abi.

Konuyu açan arkadaşta sabah sabah iyi yapmışsın. :cherry:
3. hafta önce ben yaptım onu da. Bi taraflarım da donmadı değil. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

MaCiT te pek bir yakışıklı duruyor hee.:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
1 dakka pedallamaya degecek ses..
son günlerde duyduğum en guzel ritimlerden biri...
sağolasın..
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Bi an trollüyor diye düşünmedim değil. :cherry:
1.15 te çalışıyor motosiklet.
Ses başka be abi.

Konuyu açan arkadaşta sabah sabah iyi yapmışsın. :cherry:
3. hafta önce ben yaptım onu da. Bi taraflarım da donmadı değil. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

MaCiT te pek bir yakışıklı duruyor hee.:)

Yakışıklı tabii :) Teşekkür ederim hepinize. Model tip fark etmez iki tekeri olan bi motosikletiniz varsa güneşin doğuşuna doğru sürün. Tavsiyem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst