- Katılım
- 2 Tem 2015
- Mesajlar
- 223
- Konu Yazar
- #1
4 gibi uykum kaçtı. Atladım gittim, normalde tıklım tıklım olan 3 şeritli yol bomboştu ve şehirden çıktım. güneş doğana kadar sürdüm nereye sürdüğümü bilmeden. Güneş doğarken bi köy yolu buldum. Bi iki fotoğraf cektim. Güneş dogduktan sonra eve dönerken, tek tük arabalar insanlar çıkıyor dışarı. Gün başlıyor. İşe gidiyorlar. Gördüğüm herkese selam verdim/aldım (ki 5-6 insan var dışarıda) Sizde yapmalısınız. Motosikletinizle duygusal bağınız inanılmaz derecede artıyor. Bende öyle oldu.



