- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 13,464
- Motosikleti
- D400
dur daha 500 lüklere gelemedik, hala 250 likleri konuşuyourz![]()
7 yıldır konusuyoz 250likleri
dur daha 500 lüklere gelemedik, hala 250 likleri konuşuyourz![]()
V-Strom olur, Multistrada olur, Gs olur, At olur.. olurda olur Motosiklet ayırt etmeyiz hepsi çok güzel.açık konusayım senin gibi bir adam v2 ye oturursa o motor ortadan kaybolur.
Vstrom mantıklı.
bu motorlar 1.70 boyunda erkekler için.
yok ya gs olmaz sankiV-Strom olur, Multistrada olur, Gs olur, At olur.. olurda olur Motosiklet ayırt etmeyiz hepsi çok güzel.
Olur olur, o telelever için denemeye değer. Gs'e en başta bende tü kaka diyordum ama sonradan araştırınca çokta şey değilmiş.yok ya gs olmaz sanki