Güncel Trafik Sigortası Fiyatları

Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Merhaba arkadaşlar,

Benelli Tnt25 aldım. Yaş 29, İkamet İstanbul. Bugün sigorta firmalarından teklif alıyorum. Demir, Ergo, Allianz v.s. neredeyse hepsini denedim.

En uygun Anadolu sigorta 1062 TL

Sompo japon:3,472

Ergo sigorta:1.933,85 TL

Şu köşeye geçip ağlayabilir miyim biraz? :salut:
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
2006 model yamaha ybr ikamet Antalya ilk motorum
Plaka: Mersin
Yaş:23
En uygun sigorta Güneş sigorta verdi 834 lira fiyatlar uçuk
dolmuşa binmekle sigortayı ödemek arasında gidip geliyorum :)
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Peder bey 56 yaşında. 30 yıldır onlarca araç ve trafik sigortası yaptırdı, en uygun 900 çıkıyor... O da kar etmiyor artık pek.
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
450
bu sene böyle , geçen gün 700 küsür bayıldım bende , geçmiş olsun. seneye ya adres değiştireceğim yada adres değiştireceğim :)
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Geçen sene 550, bu sene 983 lira çıktı. Göz göre göre kucağa oturuyoruz. :pr:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
bir türlü anlam veremiyorum, nasıl böyle çıkıyor,
ekimde motora 180 , arabaya 230 çıkmıştı bana, 7. basamaktayım, yaş 37, bu sene herhalde %100 artsa yine o rakamlar çıkmaz diye düşünüyorum, umarım yanılmam.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Bu sigorta fiyatlarını kim bu hale getirdiyse kim burdan haksız kazanç elde ettiyse; inşallah düğüne gider de güvercinler pisler üstüne, inşallah mangala gider de yağmur yağar , inş denize gider de güneşin altında uyuyakalır, inşallah 500T ye ilk duraktan biner de son duraktan iner, inşallah misafirliğe gider de ishal olur, inşallah tuvalet terliğiyle düğüne derneğe bayrama seyrana gitmek zorunda kalır, inşallah sevdiği kız ona amca der sevdiği oğlan ayyy kardişş der... Amin ::karma::::angry2::::whip::
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Arkadaşlar Yeni motosikletimin sigorta poliçesi aşağıda. Lütfen düdüklenmeyin. Evet biraz zam var, geçen sene Yamaha R6'yı 225 TL'ye yaptırmıştım şimdi 400 TL fakat 1.000 TL üzeri saçma sapan mesnetsiz teklifler diye düşünüyorum.

z5LMVB.png
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
adamlar diyor ki motora binmeyin. her yer araba dolsun. trafik falan da hak getire. toplu ulaşım desen allahlık. benzindi, vergiydi, sigortaydı, yüksek vergili motosikletti, ekipmandı derken motosiklete binmeyi lüks haline getiriyorlar. hani teşvik etmelerini geçtim bile.
arkadaşlar şu kadar bütçem var şunu mu alayım bunu mu alayım? tabii zar zor biriktirmiş bu ülke şartlarında soracak. aldın mı? zorunlu sigortayı yaptırdın bayıldın bi ton para. vergileri unutma. lastiği değiştireyim mi? yok çok pahalı. 4-5 yıldızlı kask mı alayım? para kalmadı. bi depo doldurayım bari pompayı depoya değil sana sokuyolar. dizlik, boyunluk, eldiven ucuza çözemedin. trafiğe çıktın üzerine kırıyorlar, bisiklet kadar bile saygı duymuyorlar. sonra diyosun eski bi clio falan mı alsaydım?
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Herkes şikayetçi ama hiçbirimiz bi şey yapmıyoruz ?

Ayrıca en çok motosiklet markalarının sesi çıkması gerekirken hiç sesleri çıkmıyor. 2015in son çeyreğinde artmasına rağmen tüm 2015 yılı için yüzde bilmem kaç düştü motosiklet satışları. Hala sesini çıkarmıyor bunlar da.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Burda yüz tane konu açsak aynı dertten muzdarip motosikletçiler olarak bir sonuç çıkmayacak..

Bizim distributorler şu kadar saatık bu kadar sattık derdinde herkes topu devlete atıyor?

Evet devlet müdehaleci olurdu ancak motosiklet distributorleri ve MOTED ( ne işe yaradıgını anlayamadığımız kurum ) eğer lobi oluşturmayı becerebilselerdi sigorta şirketleri bu kadar rahat olamazdı..

Arabaya 500 TL 800 TL fiyatlar çıkarken motosiklete 1000 TL 3000 TL çıkması konusunda sigorta şirketinin herhangi bir çekincesi yok.. Çünkü motosiklet sektörünün hiçbir gücü yok memlekette.. Müşterisini iplemeyen sektör oyuncuları bu işle ilgili sizce hiçbir girişimde bulundular mı?

Motosiklet yılda 200 bin satılıyor çogu çinli 5 bin TL altı.. DOlayısıyla sigorta şirketi için kasko gelir kaynağı olma açısından bir değer oluşturmuyor otomobil gibi...

Kimsede motosiklet sahiplerinin hakkını savunmuyor devlete yada sigorta şirketlerine karşılık... ( MOTED yada markalar demiyorki buda bir sektör siz bu fiyatları böyle yaparsanız motosiklet satışları düşecek!! )

Dolayısıyla sigorta şirketi çakmaya devam edecek..Taki bu işe müdehale edilene kadar..Yakın tarihtede bunun olacağını düşünmüyorum..

Bu sektördeki öngörüsüz insanların çıkıp 500 bin adet satarız hedefimiz büyük falan filanı söylemeden önce Trafik sigorta fiyatları hakkında bilgi ve donanıma sahip olması gerektiğini düşünüyorum...

Sen ortalama 5 bin TL den motosiklet satmaya devam ederken bu motorun trafik sigorta bedeli 1000 TL çıkarırsan ya müşteri motordan vazgeçer yada sigorta yapmaktan.. Ama her halukarda 2 yıllık vadede motordan vazgeçecektir...

Bu ciddi bir sorun ve kimse bunun nelere mal olabilceğinin farkında değil...
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Ben anlayamıyorum. Demir, Şair, Sigortam.net ve neredeyse diğer tüm acenteler Anadolu Sigorta'nın çıkardığı 1062 TL'lik rakamı verdiler. Başka başka acentelere, firmalara soruyorum, %90'ından gelen rakam kuruşu kuruşuna aynı. :pr:
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Ben anlayamıyorum. Demir, Şair, Sigortam.net ve neredeyse diğer tüm acenteler Anadolu Sigorta'nın çıkardığı 1062 TL'lik rakamı verdiler. Başka başka acentelere, firmalara soruyorum, %90'ından gelen rakam kuruşu kuruşuna aynı. :pr:

Benim bildigim tum bankalar vs kimlik bilgileri dahil her isleminizi birbiriyle paylastiklari bir altyapiya sahipler, sistemde goruluyor olabilir ona gore fiyat veriyorlardir.(firmalar baglantili ise)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst