- Katılım
- 5 Kas 2005
- Mesajlar
- 191
- Konu Yazar
- #1
Hava çok güzeldi çıktık dağa sonra gün batarken yakaldık güneşi
Bende sende Tiger var sanıyordum iyi miHiç bakmamışım profiline :mrgreen:
Güzel resimler :wiinkk:
Eline sağlık:rendeer: .Sen ve motorun yakışmışsınız birbirinize.Doğan güneşin hiç batmasın yolun aydınlık olsun.(Annen)
Oğlum kendine dikkat et.Kazasız sürüşler.
Sağlıcakla kal