- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Bu haftasonu Babaannem ve dedemi memlekete gitmeden son bir kez görmek için Bodrum'dan Aydın'a gittim.Bu gidişim CB'den sonra Wolf ile ilk artçılı uzun yol tecrübem olacağından merak içerisindeydim.Cumartesi öğlene kadar mesaiyi bitirip öğleden sonra izin aldıktan sonra bastık marşa.Arkadaşımın 2 çanta ders kitabı vardı ve bende 1 günlük gittiğimden birşey almadım.Arkadaşımın tüm kitaplarını 2 çantaya, elbiseleride top case ve heybeye doldurduk.Yaklaşık +-200 kilo bindirdik canavara.
Yolculuğumuz direk karşı rüzgarla başladıysada Wolf konforundan ödün vermeden üstesinden gayet güzel
Yatağan'da kısa bir çay molası verdik.
Çine girişinde harika baraj manzarasına közde çay buldum ama yolcum huysuzluk edip manzaranın ve çayın keyfini çıkartmadı içimde kalmadı değil
ale:
3 saatin sonunda Sultanhisar'a vardık.Otobüsler aynı yolu 3,5 saatte geliyorlar 2 mola ile.
Yazın geldiği nereden belli, buyrun cenaze namazına :mrgreen:
Bu sabah 109 kilo ben, 100 kilo kardeşim ananemizde ziyaret etmek için 47+47 Km Nazilli ilçesine bir gidip geldik.Depoyu ölçüm için ağzına kadar doldurmuştum, tekrar doldurdum.
343 Km ye 49 TL =100 km de 2,99Litre=0,143 kuruş.Bu dombili ile , yük ile +-200 kilo ile tüketimi.
Yarın mesai var hali ile hemen geri döndüm.Dönerken Milas'ta CElal Abi ye uğramamak olmaz tabi, bir çayını içip hoş sohbetimizi eksik etmedik.
Canavar çok keyifli gidiyor maşşallah, benim için komforun öncelikli olduğunu bu alette öğrendim.
Dönerken birde tek kişi ölçüm yapmak istedim.Bodrum'da benzinliğe girdiğimde tam 514 Km olmuştu.514-343=171 Km 24 Tl de buradan aldım.100 km de 2,92 kmde tam 14 kuruşa denk getirdik yine.Demek rahat durmamışız :mrgreen:
125 likte komfor arayanlar Salcano Wolfu bir incelesin derim.Belki aydınlatıcı olur diye paylaşmak istedim, iyi forumlar.
:king:
Bu haftasonu Babaannem ve dedemi memlekete gitmeden son bir kez görmek için Bodrum'dan Aydın'a gittim.Bu gidişim CB'den sonra Wolf ile ilk artçılı uzun yol tecrübem olacağından merak içerisindeydim.Cumartesi öğlene kadar mesaiyi bitirip öğleden sonra izin aldıktan sonra bastık marşa.Arkadaşımın 2 çanta ders kitabı vardı ve bende 1 günlük gittiğimden birşey almadım.Arkadaşımın tüm kitaplarını 2 çantaya, elbiseleride top case ve heybeye doldurduk.Yaklaşık +-200 kilo bindirdik canavara.
Yolculuğumuz direk karşı rüzgarla başladıysada Wolf konforundan ödün vermeden üstesinden gayet güzel
Yatağan'da kısa bir çay molası verdik.
Çine girişinde harika baraj manzarasına közde çay buldum ama yolcum huysuzluk edip manzaranın ve çayın keyfini çıkartmadı içimde kalmadı değil
3 saatin sonunda Sultanhisar'a vardık.Otobüsler aynı yolu 3,5 saatte geliyorlar 2 mola ile.
Yazın geldiği nereden belli, buyrun cenaze namazına :mrgreen:
Bu sabah 109 kilo ben, 100 kilo kardeşim ananemizde ziyaret etmek için 47+47 Km Nazilli ilçesine bir gidip geldik.Depoyu ölçüm için ağzına kadar doldurmuştum, tekrar doldurdum.
343 Km ye 49 TL =100 km de 2,99Litre=0,143 kuruş.Bu dombili ile , yük ile +-200 kilo ile tüketimi.
Yarın mesai var hali ile hemen geri döndüm.Dönerken Milas'ta CElal Abi ye uğramamak olmaz tabi, bir çayını içip hoş sohbetimizi eksik etmedik.
Canavar çok keyifli gidiyor maşşallah, benim için komforun öncelikli olduğunu bu alette öğrendim.
Dönerken birde tek kişi ölçüm yapmak istedim.Bodrum'da benzinliğe girdiğimde tam 514 Km olmuştu.514-343=171 Km 24 Tl de buradan aldım.100 km de 2,92 kmde tam 14 kuruşa denk getirdik yine.Demek rahat durmamışız :mrgreen:
125 likte komfor arayanlar Salcano Wolfu bir incelesin derim.Belki aydınlatıcı olur diye paylaşmak istedim, iyi forumlar.
:king: