Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
slm arkadaslar sizin yardımınızı ihtiyacim var motor buldum gayet uygun fiyata fakat motor gümrükten ve yeni ruhsat cikarılacak fiyat ne olur acaba bilgisi olan varsa lütfen yadımca olun...
tsk ,bugun haber aldım motordan fiyat cok komik (300tl) suzuki ama 98 yil fakat modeli bilmiyorum 125cc buyuk ihtimal gümrükta motorun yilı 78 yazmıslar heralde daha ucuza getirmek icin..
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
niye böyle bişey yapsınlar ki ? hadi yaptılar sen o motoru 300 e mi alıcaksın? eğer öyleyse vergi felan düşünme ztn al gitsin parayı bulunca ruhsatını felan ayarlar trafiğe çıkarırsın sorun değil yani ruhsat işlemleri neyse onu yapıcaksın tutsa tutsa 250-300 ytl diye düşünüyorum . . eğer çok ucuzsa ztn aldığın fiyattan vergi vereceğin için oda bişey tutmaz. .
sene 98 Edirne Tasişden 54 model BMW aldık, usta bi baktı bu adam olmaz, şu eksik bunu sökmüşler, bu parçayı bulamazsın vs... hala depoda duruyor olan benim 98 de ki 85 milyonuma oldu, tamir ettirebilsem bile artık ne ruhsat çıkar buna, ne de sürebilirim, şeytan diyor, her tarafını kromajla oturma odana biblo olarak koy diye :queen: