Gücümün yettiği yere kadar...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Kendimi çok yalnız hissediyorum.
Walla , şaka biryana ; şu site olmasa benim halim ne olur bilmem!:pale:

Herkes beni gülerken görür , hep neşe saçarım , bazen kötü bir olay veya haberden bile espri çıkarır ,
insanların üzülmesini istemem.Morali bozulmasın isterim kimsenin.:pale:

Ama bu işin gerçek yüzünü kimse bilmez.Daha aradığım insanı bulamadım.
Bunun verdiği moral bozukluğu bana herzaman yetiyo.
Biliyorum burada bu tarz mesajlar fazla ama olsun bitane de ben yazdım....

O insan gelesiye kadar ki , gelmeyecek ; ben arayacam , gücümün yettiği yere kadar...

Size bir de benden MP3 : http://rapidshare.de/files/19981668/ne-yo_-_so_sick.rar.html
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanki üzülme
benimde yeminle ailem dahil
bi kişim var oda pitirpaf
oda akşam gidince ağladım yeminle:pr:
mailini at istersen pmle

viper beni anlatıyon lam
gece 12den sonra kendinle kalınca:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst