- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,592
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. GT250R motosikletim var comet'i olan arkadaşlarım da var.
Çok güzel motor bloğu var allah nazardan saklasın.
Yalnız kafama takılan bir şey var. Ne kadar sakin kullanırsanız kullanın her yağ değişiminde, mıknatıslı olan alt tıpada dünya kadar çapak(demir tozu) birikiyor.
Bu olay her gt250 motosiklette olduğu için normal.
Fakat bir motosikletin her yağ değişiminde dünya kadar çapak çıkarması kötü birşey değil mi? İnsanın kafasını değişik düşünceler almıyor değil hani.
Özellikle tecrübeli arkadaşların bu konudaki yorumlarını bekliyorum.
Çok güzel motor bloğu var allah nazardan saklasın.
Yalnız kafama takılan bir şey var. Ne kadar sakin kullanırsanız kullanın her yağ değişiminde, mıknatıslı olan alt tıpada dünya kadar çapak(demir tozu) birikiyor.
Bu olay her gt250 motosiklette olduğu için normal.
Fakat bir motosikletin her yağ değişiminde dünya kadar çapak çıkarması kötü birşey değil mi? İnsanın kafasını değişik düşünceler almıyor değil hani.
Özellikle tecrübeli arkadaşların bu konudaki yorumlarını bekliyorum.