GT250 yağ değişiminde çıkan çapaklar

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Merhaba arkadaşlar. GT250R motosikletim var comet'i olan arkadaşlarım da var.
Çok güzel motor bloğu var allah nazardan saklasın.
Yalnız kafama takılan bir şey var. Ne kadar sakin kullanırsanız kullanın her yağ değişiminde, mıknatıslı olan alt tıpada dünya kadar çapak(demir tozu) birikiyor.
Bu olay her gt250 motosiklette olduğu için normal.
Fakat bir motosikletin her yağ değişiminde dünya kadar çapak çıkarması kötü birşey değil mi? İnsanın kafasını değişik düşünceler almıyor değil hani.

Özellikle tecrübeli arkadaşların bu konudaki yorumlarını bekliyorum.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
enterasan bi durum. Birileri yağ çubuğunu açıp yabancı cisimlermi atıyo acaba? Bendeki 2005 titan es e yağ çubuğunu açıp su basmıştı hıyarın biri. 380 tl ye patlamıştı bana.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
valla samziman dislilerinin kalitesi ile alakali bir durum olabilir.bu tipurunler isil islemden geciyorlar suyunu iyi vermedinmi birbirini yer dururlar aklima baska birsey gelmiyor ..
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
birinci sınıf rodaj 10 bin km dir...km yazmamışsınız...eğer 567 civarı ise olabilir...değilse...sapo nun dediğine gelir...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Normal. KM 15000 OLANA KADAR Çıkar o
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
"Dünya kadar"... ??? Nekadar dünya kadar çapak çıkıyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst