GT 250 comet amortisör

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ne hikmettir (kayınpederimin ismi aynı zamanda) bilinmez, kaliteli malzeme kullanan, çinli olmamasına rağmen çekik gözlü Hyosung mühendislerinin GT 250 Comet'e uygun gördükleri arka amortisör 15.000. km'de hakkın rahmetine kavuştu. Oysaki yurdumun değişik yörelerini, köylerini, denizlerini, dağları ve bayırlarını ben (65 kg.) ve eşim (65 kg.) şimdiye kadar sorunsuzca gezdik gördük. En son güzide İlimizin güzide tatil beldesi Çınarcık'ın, o muhteşem virajlı ve çukurlu ayrıca zaman zaman tümsekli yolunda ilerlerken motorun virajları alamadığını hissederek yaptığım tespitler sonucu amortisörümün helvasını yeme vaktinin gelmiş te geçtiğinin farkına vardım.

Kısaca, 1 adet amortisör lazım bana, uyabilecek sağlam amortisör bulabilme ihtimalim binde kaçtır? Hatta söküp tamir edilebilmesinin ihtimali milyonda kaçtır?
Not : Ayarına bak diyecek arkadaşlar, amotisör zaten sadece yay üzerinde duruyor, piston görevini görmüyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arka amotison fatih kiliçlida bir adet olması lazım sahibinden de ilanı olması lazım bakıp hoşuna giderse mutlaka pazarlık yap ama bütün parçalar ikinci el sıfırını alcam diyorsanda istanbul motorda var ama çok pahalı:pale:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
motostyle.org ta amortisor tamiri yapildigini gormustum
agirlikli olarak arazi motorlari uzerine calisiyorlar ama
istersen bir bak..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Başka motosikletlerin arka amortisörlerini uydurmak istersen motosikletcileri gez derim.Bende netten araştırıyorum.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
S&T lerin amortisörü uyabilir ama fiyat olarak biraz fazla gibi zannedersem.
62100HR8301 ARKA AMORTISÖR GT250-GT250R
fiyat 400 Lira civarında galiba.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
S&T lerin amortisörü uyabilir ama fiyat olarak biraz fazla gibi zannedersem.
62100HR8301 ARKA AMORTISÖR GT250-GT250R
fiyat 400 Lira civarında galiba.

S&T uyabilir değil zaten aynısı fakat bahsettiğin gibi biraz tuzlu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:30 AM ----------

arka amotison fatih kiliçlida bir adet olması lazım sahibinden de ilanı olması lazım bakıp hoşuna giderse mutlaka pazarlık yap ama bütün parçalar ikinci el sıfırını alcam diyorsanda istanbul motorda var ama çok pahalı:pale:

Kendi web adresinde yok, neyse aramaya devam :) teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst