grup sürüşünde kaza

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bence dikatsizlik yüzünden bomboş yolda bu yapılır mı beeee:silent: büyük başarı valla

[YT]9QQmj4OYRGc[/YT]
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hiç kusura bakmayın ben gülücem :mrgreen: Hatta koptum :queen: :queen: Geriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :queen:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Benimde en çok korktuğum, fermuar düzeninde giderken arkandan gelen senin kör noktana kadar yanaşması . Arkandan gelirken , geldiğini görmüyorsun , eee geçmedi de nerede bu vatandaş .
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
valla böyle çok var adan lastiğe dalıp gitmiş lastik dönerken hayallerini canlandırıyo belki içinde
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
71
bu adam maalesef çok salak.dikkat ederseniz sağ ayağı o hızla yere koymaya çalıştı..
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
bu sürüş grup sürüşü değilki gurup sürüşü çok farklıbu sürüş serbest herkes kafasına göre gidiyor bu kaza kaçınılmaz tabiki
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Arkadaki çarpmadan önce ara gazı verip vites büyültmüş gibi geldi bana.Artislik yaptı yani:mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
komik olmuşta Allah korusun:) adamda göre göre vuruyo kasten yapmış gibi=))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst