Şu yorumları yapanlar, hani motosiklet kullananlar olmasa başka şeyler yazacağım ama olmuyor.
Kazayı yapan arkadaş her kimse, isterse 20 sene önceki bir olay olsun, ne salaklığı kaldı ne de başka bir şeyi.
Yorum yazan arkadaşları hayretle okudum.Bir anlık dikkatsizlik nelere mal oluyor, yakın takip etmemeli vs. vs. yorumlar yazılacağına neler yazılmış neler.Bunu yazan arkadaşlarım hiç kaza yapmamış olmalı veya yapanlar böylesine videoya alınsaydı seyrederken ne düşünürlerdi acaba ?
Motosiklet kullananlar, motosiklet kullananlara sahip çıksın alay etmesin lütfen.
