Gri Siyah Honda 600 F Motorum Çalındı

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Gecmis olsun, Kasko nun olması da çok iyi olmus. 10,000 lirada olsa bunada şükür.. F inin yerini doldurmaz ama daha iyisini alırsın umarım. Calan soysuz köpeklerde çaldıkları motorların üzerinde patlarlar ins.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Geçmiş olsun. Benim arkadaşımın da Acıbadem'den yeni aldığı cbr 600 F'ni çaldılar. Biraz zor, yeni motorları hemen parçalayıp, yeni parça olarak satıyorlar, hem daha kazançlı, hem de risk yok. Onun kaskosu da yoktu, neyse ki kasko yaptırmışsınız.:cat: . Size bi şey olmasın..
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşallah tez zamanda bulunması ümidiyle,geçmiş olsun....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
herkese tek tek teşekkür ederim. henüz haber yok tabiki motordan... Kasko durumunu merak eden arkadaşlara ke ısaca cevap vermek isterim. Ben kaskomu 3 sene evel 1800 liraya yaptırmıştım ama hasarsızlık indirim olduğundan 6 ay önce 1100 liraya yenilendi. önce allianz sigortadaydım en son axa ya geçtim. şu an motorun kasko bedeli 10,750 görünüyor ama %5 muafiyetim var kaskodan. Muhtemelen 10000 lira anca alırım die düşünüyorum ama tabi belli değiy henüz bakalım 1 ay içinde bulnamaz ise karakoydan bulunamadı raporu alınacak ve kaskoya bildirilecek. ozaman netleşecek durum. umarım uğraştırmazlar. Gene dumuma göre net bilgi veririm o tarihlerde
hiç yoktan iyidir yine kiz!
Ya kaskon olmasaydi.
Afferim çok akilli davranmissin.:cat:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
geçmiş olsun. benimde en büyük korkum o. kaskonun olması büyük kazanç
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Gecmis olsun, Kasko nun olması da çok iyi olmus. 10,000 lirada olsa bunada şükür.. F inin yerini doldurmaz ama daha iyisini alırsın umarım. Calan soysuz köpeklerde çaldıkları motorların üzerinde patlarlar ins.
teşekkürler, amin işallah daha iyilerini almak nasip olur =)

Geçmiş olsun. Benim arkadaşımın da Acıbadem'den yeni aldığı cbr 600 F'ni çaldılar. Biraz zor, yeni motorları hemen parçalayıp, yeni parça olarak satıyorlar, hem daha kazançlı, hem de risk yok. Onun kaskosu da yoktu, neyse ki kasko yaptırmışsınız.:cat: . Size bi şey olmasın..
acıbdemde gece saat 10 dan itibaren sürekli ekip geziyor bütün sokaklarda ama bunlar herseyi hesaplamıs zaten sabah çalıyolar artık ... ddeğinz gibi çoktan parçalanmıştır bile..

İnşallah tez zamanda bulunması ümidiyle,geçmiş olsun....
çok teşekkürler

hiç yoktan iyidir yine kiz!
Ya kaskon olmasaydi.
Afferim çok akilli davranmissin.:cat:
evet abi, ama hep derim kasko olmadan bu ülkede araç kullanılmaz özelliklede motosiklet asla... kaç arkadaşımın öyle canı yandı kaskosuz... ee insanlar nasıl arabalarına kaskosuz binmiyorlarsa bence motorada alır almaz kasko şart,,,
geçmiş olsun iyiki kaskonuz varmış
teşekkü edirim
geçmiş olsun. benimde en büyük korkum o. kaskonun olması büyük kazanç
kesinlikle kaskoyu önenririm, hırsıza kilit milit dayanmıyo. bide kasko olunca motorla biyere gidince insanın kafasıda rahat oluyo
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Son zamanlarda sonu mutlu biten, bulunmayla sonuçlanan çalınma olayları da oldu en azından, biraz umut olabilecek şekilde...

Daha faydalı olabilmek iyi olurdu ama, geçmiş olsun dilemekten ve kasko öngörüsü ve güvencesi için tebrik etmekten başka bir şey yapamıyorum malesef...

Umarım kısa zamanda güzel haberler gelir.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motor komple sökülmüş demonte edilmiş halde bulunursa kasko ne yapar çok merak ediyorum.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
yahu kasko vs.... tamamda çalınan 600f yahu :salut:

üzüldüm valla, inşallah kaskoya gerek kalmaz da tez zamanda bulunur diyelim.... geçmiş olsun :sunny:
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
can sıkan bir haber daha, geçmiş olsun, moral bozmak gibi olmasın ama bulunmaz, kasko var neyseki
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
Motorumu aldıgımda evin içinde koruyacagım valla.Bu ne ya insanlık bu kadar pis,cani,kötü bir hal aldı.Osmanlı zamanında millet gözünün önünde milyarlar olsa el sürmüyormuş.Su çeşmelerinin yanında bulunan Sadaka kutusundan sadece ihtiyacı olanlar ihtiyacı oldugu kadar para alıyorlarmış.Şimdiki geldiğimiz duruma bak.Adamın yemeyip içmeyip harcamalarından kıstıgı ve gözünden sakındıgı eşyasını aracını acımasızca çalıyorlar.Umarım ölümleri o motorsikletin üzerinde olur.Çok üzüldüm kardeşim.Ama kaskon oldugu içinde sevindim.Umarım en kısa zamanda bulursun.Allah yar ve yardımcın olsun...
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Geçmiş olsun..Umarım bulunur diycem ama çok zor..Neyse ki kaskonuz varmış..
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
14
KARDEŞİM GEÇMİŞOLSUN İNŞALLAH BULUNUR DİYORUM AMA GEL BANA SOR BENİMDE 1 HAFTA OLMADI MOTORUM ÇALINDI ÜMİDİM YOK AMA OLURDA BELKİ BULUNUR SENİ BENİM KADAR KİMSE ANLAYAMAZ SENİN SÖYLEDİĞİN GİBİ ADAMLAR PLAN PROJE YAPIP GELİYOLAR BENİM MOTORU OTOPARKTAN ALDILAR VE SAAAT SABAH 06:40 DA MAHALLEDE BAKKALLAR AÇIK TAKSİCİLER VAR VE ADAMLAR MOTORU ÇALIŞTIRIP ÜSTÜNE BİNİP GİDİYOLAR DELİRİCEM OKADAR EMEK OKADAR UĞRAŞ BOŞA GİTTİ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst