grenaj takımı

Katılım
15 Ağu 2021
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar şuanda R-25 kullanıyorum sağ grenajım gitti aklıma bir konu takıldı R-6 grenaj takımı alıp motora takmayı düşünüyorum sizce mantıklı mı yada uyar mı? yardım ederseniz çok sevinirim
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Merhaba arkadaşlar şuanda R-25 kullanıyorum sağ grenajım gitti aklıma bir konu takıldı R-6 grenaj takımı alıp motora takmayı düşünüyorum sizce mantıklı mı yada uyar mı? yardım ederseniz çok sevinirim

bence uyar kanka çok mantıklı
 
Katılım
24 Mar 2020
Mesajlar
30
herkes dalga gecerek cevap vermiş, dogru cevabı vereyim. direkt R6 dan cıkan grenajı alırsan olmaz, hindistan, malezya, endonezya gibi ülkelerde r25 için panigale kuyruk, r1-r6 full grenaj set falan satılıyor ancak biraz tuzlu. araştırıp uygun fiyatlı bir yer bulabilirsin belki. https://tupairevsport.com
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst