Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar şuanda R-25 kullanıyorum sağ grenajım gitti aklıma bir konu takıldı R-6 grenaj takımı alıp motora takmayı düşünüyorum sizce mantıklı mı yada uyar mı? yardım ederseniz çok sevinirim
Merhaba arkadaşlar şuanda R-25 kullanıyorum sağ grenajım gitti aklıma bir konu takıldı R-6 grenaj takımı alıp motora takmayı düşünüyorum sizce mantıklı mı yada uyar mı? yardım ederseniz çok sevinirim
herkes dalga gecerek cevap vermiş, dogru cevabı vereyim. direkt R6 dan cıkan grenajı alırsan olmaz, hindistan, malezya, endonezya gibi ülkelerde r25 için panigale kuyruk, r1-r6 full grenaj set falan satılıyor ancak biraz tuzlu. araştırıp uygun fiyatlı bir yer bulabilirsin belki. https://tupairevsport.com