Gözlerinize inanamayacaksınız bu kadarda olmazki!!!

Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
26
Değerli motosiklet sevdalıları bizler yaşam tarzı ile hayata bakış açısı ile özgürlüğe düşkünlüğü ile tanınan ve kendimizi öyle tanımlayan kişileriz .
İki tane lastik tekerleğe gönül veren herkesi bir başka seviyoruz nedense daha bir kıymetli onlar bizim için.
Geçenlerde karşılaştığım bu manzara cidden çok rahatsız etti beni ayıpladım,yadırgadım,kınadım doğrusu.
Engelli bir vatandaşımız hemde sol ayağı kasıktan yok ve bu ağabeyimiz sol ayağın yerine ,yere doğru bir koltuk değneği uzatmış o vaziyette motosiklet kullanıyor hemde öyle böyle değil fırtına gibi esiyordu caddede.
İnanamadım donup kaldım engelli vatandaşlarımıza oldukça saygı duyan ben doğrusu kızdım halbuki böyle yapacağına aynı kullandığı motosikletin parasına üç tekerlekli engelli araçları engelli motorları var bir tane ondan alsa olmazmı dört tekerli engelli araçları var vs vs yani bu arkadaşımızın birine çarparak bir başka vatandaşımızıda kendisi gibi engelli olarak yaşatmaya veya çok kötü bir kazaya sebebiyet vererek hem kendisinin hemde başkalarının yaşamını tehlikeye sokmaya ne hakkı var bilemiyorum yorum sizlerin...
Kalın sağlıcakla
p1020666um4.jpg
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
engelli aracı pahalı olabilir,Onlar özel araçlar alalamamış parası yetmemiş olabilir:silent:Değneği yeremi değiyor tam anlamadım :cyclopsan
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
kaskıda yok.. resmen intahara teşebbüs:mrgreen::cherry:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
yuhh bukadarda olmazki o değnek kırmızı ışıklarda falan lazım oluyordur:) acaba ehliyeti varmıı
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet, gerçekten garip..
geçenlerde acıbademden çamlıcaya çıkarken bi, atv gördüm kanuni markaydı
üstünde ki kişiden çok kenarında taşınan koltuk deynekleri dikkatimi çekti
sordum kendisine, benim için en rahat ve ucuz ulaşım dedi
inip binmemde kolay oluyor dedi
yüzündeki gülücük görülmeye değerdi yani..
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
engelliler hayatı bizim gibi dışarıda solumaya hakları olan vatandaşlardır unutmayalım ki,lütfen garipsemeden ve onlara cesaret vererek tebrik edelim anlayışla karşılayalım bu insanlarımızı
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ama ben gözlerime inandııımm...:silent:
Bende mi bi sorun var arkadaşlar? Gözlerine başka inanan varsa parmak kaldırsın yoklama yapıcam :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
. ::plus1::

677 gökhan burda hocam :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O motosikleti kullanan arkadaşın, sadece bedensel değil, aynı zamanda zihinsel bir sakatlığı da olduğu anlaşılıyor.


Böyle arkadaşları cesaretlendirelim sözüne de katılmıyorum.(Tabii ki bunun temiz duygularla ve safane bir düşünce ile yazıldığını biliyorum):wiinkk:
Eğer sakat birisi bunu yapabiliyor ve alkışlanıyorsa,
sağlam birisi neden yapamasın.
Haksızlık yapılmamalı.
Kask takmayan herkese, zihinsel engelli muamelesi yapılır.
Çünkü kask takmayan biri, ne yaptığını algılayamayacak bir beyin seviyesindedir.
Kask takmamanın mazereti olmaz.

Ayağın mı yok?
Kolun mu yok?
Bunlar senin motosiklet kullanmanı engellemiyorsa,
ne güzel kullan işte.
Ama kaskını takmıyor, kendini korumak için özen göstermiyorsan,
demekki kafan da yok.....

Bir diğer konu da şu.
Herhangi bir sakatlığı olan fakat bu sakatlığı, bir aktiviteyi yerine getirmesine engel olmayan arkadaşları tabii ki yüreklendirelim.
Ama freni sıkacak eli,yolu görecek gözü olmayan biri, bir gün sizin ya da çok sevdiğiniz birinin ölümüne neden olursa,
o zaman da böyle mi düşüneceksiniz?
Trafik bir oyun alanı değildir.
Kullanma kabiliyeti olmayan bir araçla trafiğe çıkan her kesin potansiyel tehlike olduğunu unutmayalım.
Bu kapasitesizlerin illa sakat olması da gerekmiyor.
Yola çıktığınızda bunlardan binlercesini görüyorsunuzdur zaten.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu ne yaa tek elle ne kadar güvenli bi sürüş olabilirki:farao:
dediğime geldik.önüne gelene motosiklet verirlerse olacağı budur:farao:
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
26
slm

engelliler hayatı bizim gibi dışarıda solumaya hakları olan vatandaşlardır unutmayalım ki,lütfen garipsemeden ve onlara cesaret vererek tebrik edelim anlayışla karşılayalım bu insanlarımızı
Güzel abiciğim elbette engelli vatandaşlarımız başımız üzre fakat ben başka birşeye dikkat çekiyorum ustalarımız servislerimiz çok basit ve ucuz bir aparatla bu araçları üç veya dört tekerlekli hale getirebiliyorlar sizde biliyorsunuz bunu biz bu şekilde kullanıma karşıyız bilmem anlatabiliyormuyum

O motosikleti kullanan arkadaşın, sadece bedensel değil, aynı zamanda zihinsel bir sakatlığı da olduğu anlaşılıyor.


Böyle arkadaşları cesaretlendirelim sözüne de katılmıyorum.(Tabii ki bunun temiz duygularla ve safane bir düşünce ile yazıldığını biliyorum):wiinkk:
Eğer sakat birisi bunu yapabiliyor ve alkışlanıyorsa,
sağlam birisi neden yapamasın.
Haksızlık yapılmamalı.
Kask takmayan herkese, zihinsel engelli muamelesi yapılır.
Çünkü kask takmayan biri, ne yaptığını algılayamayacak bir beyin seviyesindedir.
Kask takmamanın mazereti olmaz.

Ayağın mı yok?
Kolun mu yok?
Bunlar senin motosiklet kullanmanı engellemiyorsa,
ne güzel kullan işte.
Ama kaskını takmıyor, kendini korumak için özen göstermiyorsan,
demekki kafan da yok.....

Bir diğer konu da şu.
Herhangi bir sakatlığı olan fakat bu sakatlığı, bir aktiviteyi yerine getirmesine engel olmayan arkadaşları tabii ki yüreklendirelim.
Ama freni sıkacak eli,yolu görecek gözü olmayan biri, bir gün sizin ya da çok sevdiğiniz birinin ölümüne neden olursa,
o zaman da böyle mi düşüneceksiniz?
Trafik bir oyun alanı değildir.
Kullanma kabiliyeti olmayan bir araçla trafiğe çıkan her kesin potansiyel tehlike olduğunu unutmayalım.
Bu kapasitesizlerin illa sakat olması da gerekmiyor.
Yola çıktığınızda bunlardan binlercesini görüyorsunuzdur zaten.
Hay senin ağzına yüreğine gönlüne sağlık be kardeşim ne kadar güzel ifade ettin olayı

engelliler hayatı bizim gibi dışarıda solumaya hakları olan vatandaşlardır unutmayalım ki,lütfen garipsemeden ve onlara cesaret vererek tebrik edelim anlayışla karşılayalım bu insanlarımızı
Sahi size bir soru lütfen dürüstçe cevaplarsanız sevineceğim tebrik ettiğiniz ve anlayışla karşıladığınız bu vatandaşımızın arkasında artçı olmayı istermiydiniz?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst