- Katılım
- 1 Eyl 2007
- Mesajlar
- 26
- Konu Yazar
- #1
Değerli motosiklet sevdalıları bizler yaşam tarzı ile hayata bakış açısı ile özgürlüğe düşkünlüğü ile tanınan ve kendimizi öyle tanımlayan kişileriz .
İki tane lastik tekerleğe gönül veren herkesi bir başka seviyoruz nedense daha bir kıymetli onlar bizim için.
Geçenlerde karşılaştığım bu manzara cidden çok rahatsız etti beni ayıpladım,yadırgadım,kınadım doğrusu.
Engelli bir vatandaşımız hemde sol ayağı kasıktan yok ve bu ağabeyimiz sol ayağın yerine ,yere doğru bir koltuk değneği uzatmış o vaziyette motosiklet kullanıyor hemde öyle böyle değil fırtına gibi esiyordu caddede.
İnanamadım donup kaldım engelli vatandaşlarımıza oldukça saygı duyan ben doğrusu kızdım halbuki böyle yapacağına aynı kullandığı motosikletin parasına üç tekerlekli engelli araçları engelli motorları var bir tane ondan alsa olmazmı dört tekerli engelli araçları var vs vs yani bu arkadaşımızın birine çarparak bir başka vatandaşımızıda kendisi gibi engelli olarak yaşatmaya veya çok kötü bir kazaya sebebiyet vererek hem kendisinin hemde başkalarının yaşamını tehlikeye sokmaya ne hakkı var bilemiyorum yorum sizlerin...
Kalın sağlıcakla
İki tane lastik tekerleğe gönül veren herkesi bir başka seviyoruz nedense daha bir kıymetli onlar bizim için.
Geçenlerde karşılaştığım bu manzara cidden çok rahatsız etti beni ayıpladım,yadırgadım,kınadım doğrusu.
Engelli bir vatandaşımız hemde sol ayağı kasıktan yok ve bu ağabeyimiz sol ayağın yerine ,yere doğru bir koltuk değneği uzatmış o vaziyette motosiklet kullanıyor hemde öyle böyle değil fırtına gibi esiyordu caddede.
İnanamadım donup kaldım engelli vatandaşlarımıza oldukça saygı duyan ben doğrusu kızdım halbuki böyle yapacağına aynı kullandığı motosikletin parasına üç tekerlekli engelli araçları engelli motorları var bir tane ondan alsa olmazmı dört tekerli engelli araçları var vs vs yani bu arkadaşımızın birine çarparak bir başka vatandaşımızıda kendisi gibi engelli olarak yaşatmaya veya çok kötü bir kazaya sebebiyet vererek hem kendisinin hemde başkalarının yaşamını tehlikeye sokmaya ne hakkı var bilemiyorum yorum sizlerin...
Kalın sağlıcakla