Yorum yapan kimse arabanın haklı Yada haksız olması ile ilgilenmiyor ki. Kafasına kamera taktığı için her videoda arıza çıkarmaya çalışan, sürekli küfür eden bir arkadaş, yaşamaya devam etsin diye uyarılıyor. Milletin üzerine "ben haklıyım" diye sürmesini eleştiriyoruz. Bunun yanında sen motorsun, kaportan yok senin, bile bile lades demek niye? Herifi gördün, belli ki sağa dönecek ve sağdan geliyor! Bu cümleyi sağdan gelene yol ver olarakta anlamak, sen açını düzgün tut herifle kesişme olarak da anlamak sizin elinizde. Otobüs ile beraber dön sıkıntı yaşama! Niye herifin üstüne sürüyorsun? Deniliyor. Hadi herifin üzerine sürdün... Yahu önün açık, bas git! Neyin şovunu yapıyorsun? Adamın yolunu kesip dönüp bakmalar, bunu marifet gibi yayınlamak neyin nesi?
Bu arkadaşımızın belli ki kanı fazla kaynıyor ve aksiyon peşinde. Trafik delikanlılık yapılacak yer değil diyoruz. Yanlış mı? Psikopatın, katilin tekine denk gelir; o şov hastanede biter.
Bu "seni döver YouTube a koyarım" diyen arkadaşın yarattığı bir ekol. Marifetmiş gibi devam ettirmenin bir anlamı yok. Kafada kamera ile aksiyon ararken, manyağın birine denk gelir; "ne diyon la değişik" diyer iner bir dallama, 3 ncü sayfa haberi olursun diyoruz.
Bunun dışında 2 tekerli her zaman haklı değildir. Herifin üzerine sürüp, yolunu kesmese, bende "vay arkadaş magandaya bak" diye gireceğim konuya ama...
Motor kullanıyorsan dikkatli olacaksın. Adamı gördün, oradaki asfalta inci mi dökmüşler ki adamın önünü kestin? Ya herif durmuyor olsa idi? Seni altına alsa idi? Yanlış anlamadıysam motor emanet. Emaneti pert edecektin, belki bir bacak veya kol kırılacaktı.
Salak olmak ile haklı olmak farklı şeyler.