GosT DriVeR adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Admin bey ben 1 hafta burda yoktum ve benim sinirbozucu yeğenim bir ıd lik açmış:farao: bende onu kapatarak kendime baska üyelik açtım eğer size kötü bir amacı varsa burdan herkezden özür dilerim sadece gerizekalı yeğenimin açtığı uyduruk bir ıd di emolotion zaten isminde hayır yok...Sizden rica o emolotion ıd form kullanıcısının banlanması saygı ve sevgilerimle....:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst