- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Az önce yine bildiğiniz gibi klasik ara sokaktan ana yola zırt diye dalan otomobil hadisesini yaşamış bulundum. Vaktim boldu ve aksiyon eksikliği hissettiğim için aracı takip ettim. Araç da tesadüfen tam benim çay içmek için uğrayacağım kıraathanenin önünde durdu. Ben de hemen şoför koltuğu tarafına yanaşıp direkt mevzuya girdim. Sakin bir şekilde ara yoldan ana yola kontrolsüz çıktığını anlattım. Hızlı olsaydım kapıdan içeri girerdim sen de zarar görürdün diye anlattım. Abi diyor yemin ederim ben seni görmedim diyor. Görsem niye çıkayım diyor.
Bir an için karşı tarafın da haklı olabileceğini düşündüm.
Sizce görmemiş olabilir mi yoksa yalan mı atıyordu?
Bir an için karşı tarafın da haklı olabileceğini düşündüm.
Sizce görmemiş olabilir mi yoksa yalan mı atıyordu?