Google Yapay Zeka..

Katılım
10 May 2018
Mesajlar
1
Dünyada akıllı toplumlar bilimle ve kendilerine faydalı işlerle meşgul oluyor, diğerleriyse birbirini yemekle
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
yapay zeka sonumuz da olabilir, matrix olabilir neo olmayabilir, sonra bu adamlar nereye sıçacak durumu oluşabilir :)

şaka bir yana gelişen yapay zeka tahminimce 50 yıl sonra insanlara ait çoğu işi yapmaya başlayacak, o zaman çarşı pazar karışacak
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Dünyada akıllı toplumlar bilimle ve kendilerine faydalı işlerle meşgul oluyor, diğerleriyse birbirini yemekle

"Evrim" için güzel bir örnek. Belli seviyede insanların hep birbirleriyle yaşadıklarını - evlendiklerini görüyorsunuz sanırım, sonuçta genetik kodlarını çocuklarına geçiriyorlar ve bu böyle devam edip gidiyor, ne oluyor sonuçta ? Birbirini anlamayan 2 tür insan ırkı oluşmaya başlıyor, 1-2 bin yıl sonra bu ayrım muhtemelen daha da derinleşecek, keşke o günleri görebilseydim, çok merak ediyorum nasıl olacağını.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
yapay zeka sonumuz da olabilir, matrix olabilir neo olmayabilir, sonra bu adamlar nereye sıçacak durumu oluşabilir :)

şaka bir yana gelişen yapay zeka tahminimce 50 yıl sonra insanlara ait çoğu işi yapmaya başlayacak, o zaman çarşı pazar karışacak

bu sebepten dolayı jack ma (alibabanın kurucusu ve ceosu) diyor ki çocuklarınıza robotların yapamayacağı şeyler öğretin, resim müzik öğretin diyor...

Bir robot shredding yapabilir. Blues için ise jimi hendrix gerekir...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
İki koyun güdemeyen yapay zekadan bir şey olmaz.

Not: Ben hala Youtube videolarını (Linkleri değil) siyah kutu olarak görüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2017
Mesajlar
174
Güzel konu güzel paylaşım.Eline sağlık.

O değil de,zamanında "Ex Machina" isimli yapay zeka ile ilgili bir film izledim ve çok beğendim.O kalitelerde önerebileceğiniz başka bir film var mı ? :thumleft:
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
yapay zeka sonumuz da olabilir, matrix olabilir neo olmayabilir, sonra bu adamlar nereye sıçacak durumu oluşabilir :)

şaka bir yana gelişen yapay zeka tahminimce 50 yıl sonra insanlara ait çoğu işi yapmaya başlayacak, o zaman çarşı pazar karışacak

bu sıkıntılı bir yandan insanlar zaten işsiz :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bu sıkıntılı bir yandan insanlar zaten işsiz :)

onlar çalışacak parayı bizler ezeceğiz. iskoçya her vatandaşına belli bir miktar para ödeme sistemi üzerine çalışıyor.

kapitalizm satamayacağı malı üretmez. robot malı üretecek ama kime satacak?
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
En büyük problem enerji, diğer problem artan nüfus ve dünya yetmiyor artık, bu nedenle yaşancak başka gazegenler aranıyor, yapay zeka ile ilgili Evrim filmini izleyebilirsiniz güzel filmdi, biraz daha kafanız karışssın istiyorsanız Tanrı'nın Formülü kitabını okumanızı tavsiye ederim, polisiye roman sıkarsa kitabın son 20 sayfasını okusanızda olur.
 
Katılım
10 May 2018
Mesajlar
1
Yapay zekaya karşı olanlar hollywood filmlerinin etkisinde kalmış olanlar sanırım. Bilimde herşey kötüye kullanılabilir zararlı hale gelebilir bu bilimi değil kötüye kullanan insanı kötü yapar yoksa bu mantıkla giderseniz silah bile kullanmadan ormanda ayıların aslanların arasında yaşayın isterseniz görün kimmiş dünyanın hakimi? Bir enfeksiyon kapsanız mumla ararsınız bu bilimi. Yapay zeka zaten bir çok alanda kullanılıyor ama herşeye önce mutlaka bir karşı olunur internete de karşılardı şimdi hepsi kullanıyor kusuru zararı var mı var ama faydası paha biçilmez.
Millet neyle uğraşıyor bizde wikipedia gibi bir site yasak hala... Yanlış bir sayfa varsa onla ilgili işlem yapılsın anlarız ama koskoca ansiklopediyi yasaklamak ne kadar vahim bi olay ya
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hollywood'un tipik uzay yaratığı:

Sen kalk uzay aracı üret, ışık hızını geç, taa milyarlarca km ötelerden gel, ama elinde pençeler, ağzında T-rex misali sivri dişler olsun, anadan üryan gez, ve hırıltıyla anlaş.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Kıyafete gerek duymayacak kadar almışlardır belki, hırıltı da belki bizim dilimizden daha sofistikedir. Pençe ve dişe lafım yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst