google tarafından san fransisco'ya davet edildim

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
cok mutluyum. google rehber 5. seviyede olduğum için san fransisco'ya davet maili geldi. hem de masrafları google karşılıyormuş. olaya bak.

ama gitmeyeceğim.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
neden gitmeyeceksiniz? güzel bir tecrübe olurdu

ne bileyim lan. birden zırt diye gelince şoke oldum

kendimi hazır hissetmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

Google rehber 5. Seviye ne demektir

google'nin rehber servisi. gittiğin yerlere, mekanlara yorum yapıp, resim atıyorsun. can sıkıntısından bir sürü mekanin resmini attim, yorum yaptım. 5. seviyeye geldim.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
ne bileyim lan. birden zırt diye gelince şoke oldum

kendimi hazır hissetmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------



google'nin rehber servisi. gittiğin yerlere, mekanlara yorum yapıp, resim atıyorsun. can sıkıntısından bir sürü mekanin resmini attim, yorum yaptım. 5. seviyeye geldim.

kendimi hazır hissetmiyorum nedir yaw evlenmeyeceksiniz, bu sadece bir ziyaret. bence çok iyi bir fırsat :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
cok mutluyum. google rehber 5. seviyede olduğum için san fransisco'ya davet maili geldi. hem de masrafları google karşılıyormuş. olaya bak.

ama gitmeyeceğim.

Şu fani dünyada fırsatı olupta "özgürlükler ülkesine" gitmeyen adama deli derler.
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
287
Kesin gitmeyecekseniz birine devredin bari. Ne güzel fırsat. Örneğin ben de çok hokahey bir insanımdır. Yer değiştirelim.
 
Katılım
15 Eyl 2017
Mesajlar
286
akıllı adam, boşu boşuna dünya masraf. o paraya burada 3 ay geçinilir.
kazandıracağı ne var?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
masrafları google karşılıyor yahu :)

aha bu da caps

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akıllı adam, boşu boşuna dünya masraf. o paraya burada 3 ay geçinilir.
kazandıracağı ne var?
"Çok okuyan değil çok gezen bilir" çok acaip bi şekilde haklılık payı olan bi laf. Gittiğim her yeni ülkede çok farklı ve yeni şeyler öğrendim. Yeni bir ülkeye gitme fırsatını kesinlikle geri tepmezdim. Hele hele masraflar başkasına aitse... Hele hele gideceğim yer California ise. Bi Harley kiralayıp sahilden San Diego'ya kadar akmak var.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ben önünden geçtiğim her evin fotosunu paylaşmaya başlıyorum. İşte bu da çok güzel bir apartıman diye de yazdım mı, üç vakte kalmadan 10. seviyeye gelirim.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben 6 seviyedeyim uğraştığın şeye bak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hokahey, arkadaşın dediğine göre davet otomatik değil, başvuru üzerine. Gitmeye niyetin yokduysa niye video yapıp başvurdun?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hokahey, arkadaşın dediğine göre davet otomatik değil, başvuru üzerine. Gitmeye niyetin yokduysa niye video yapıp başvurdun?

yok agabey walla ben bir başvuru yapmadım.

video çek gonder diyorlar, çekersem anında davet edilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

ben 6 seviyedeyim uğraştığın şeye bak

qısqanma reis. demek ki sana davet gelmedi ha.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok agabey walla ben bir başvuru yapmadım.

video çek gonder diyorlar, çekersem anında davet edilirim

Tüm dünyadan 150 kişi seçilecekmiş, başvuru sayısı ne kadar olur acep?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst