Google kullanmayı bilen arkadaşlar..

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Google kullanmayı bildiğimi zannederdim taa ki bugüne kadar :p
Abimler bu gece Parise uçuyorlar.Dolayısıyla oradan side case,akrapovic,navigasyon,elcik koruma vsvs.. gibi şeylerden makul fiyatta olan varsa 1 yada 2sini yaklaşan doğum günüm nedeniyle ısmarlama bir hediye siparişi vermeyi düşünüyorum :p
Ama elimde John's Motoparts -74th st. tarzı adreslerden başka hiç birşey yok ..
Gelelim sonuca.. Bana web sitesi olan,bu sitesinde istediğim parçaların yada parçanın fiyatını yazan ve adresi bulunan Paris motosiklet esnafları lazım:p
Bulabilmemiz mümkün mü? Teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Coq gelirse sana mutlaka bişeyler yazar.... O fransada yaşıyor yanılmıyorsam...

Yada özel mesajla rica et istersen...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ilkay abi gelirse sana yardım eder, hem siteyi kullanmak bilmek önemli değil keko fransızca lazım onun için :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Coq gelirse sana mutlaka bişeyler yazar.... O fransada yaşıyor yanılmıyorsam...

Yada özel mesajla rica et istersen...
aklıma gelmemişti valla.En çok sen yardımcı oldun sağolasın :p
:queen: :queen: abi sende ne acaip şey istiyon nerden bilem biz parisli motor aksesuarcısının adresini :queen:

denedim bakalım :)

yamaha motorcycles accesories paris

onlardan iş çıkmıyor :p ne kombinasyonlar denedim :p

Bu arada topacımda geyik olmasın sulandırmayın yazmak için yazmayın ileti kirliliği yapmayın gibi prensiplerim yoktur,kendi topiciniz gibi kullanabilirsiniz :p

ilkay abi gelirse sana yardım eder, hem siteyi kullanmak bilmek önemli değil keko fransızca lazım onun için :mrgreen:

keşke çoğu sitenin birde english butonu olduğunu bilmeyecek kadar keko olmasaydın :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu msn adresini ekle...Paristen Mühendis bir arkadaş...1000 RR cı...sana yardımcı olur..


repsoletmoilu0.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tabi ya şimdi paris motor severler esnafları sitesi var da orda, her dil seçeneği olsa Türkçede olurdu keko :mrgreen:
sus sen müşterilerine bak :p
bu msn adresini ekle...Paristen Mühendis bir arkadaş...1000 RR cı...sana yardımcı olur..


repsoletmoilu0.jpg

ekledim abi sağol sende:rendeer:
Bu arada ekleştik msnden ama seni bi göremedim.2 laflayıp öyle engelleseydin bare :p

ben sana balık yakalamayı öğretmiyorum...önüne tepsiyle Dardanel Tonu sunuyorum...:bounce:

sen kılçıklısını arıyosan bilemem...:pale::p

Kılçıklı kılçıksız farketmez:p Amacıma bir şekilde ulaşayım da :p
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi seni görüyorum..."yok pc başında" demişin...beni biliyon...msnfobim var...bilgi aktarımı veya işim düşerse ben gelirim sana...

Yaşasın Çevrimdışının Dayanılmaz Hafifliği...:p

zaten porogramı var sen biliyon kim çevrimdışı kim değil vs...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ula mete elindeki msn adreslerini önüne gelene dağıtıyorsan işimiz var senlen.
adamdan izin aldın mı bak senin msn adresini 75 milyonluk mt.net camiasına sunacam diye.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ula mete elindeki msn adreslerini önüne gelene dağıtıyorsan işimiz var senlen.
adamdan izin aldın mı bak senin msn adresini 75 milyonluk mt.net camiasına sunacam diye.

kırocan...arkadaş dileyen ekleyebilir dedi...müsade var yani...:bounce:

istersen sende ekle...adam belki vatan hasretiyle yanıyor...sağane...:bounce:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
abi seni görüyorum..."yok pc başında" demişin...beni biliyon...msnfobim var...bilgi aktarımı veya işim düşerse ben gelirim sana...

Yaşasın Çevrimdışının Dayanılmaz Hafifliği...:p

zaten porogramı var sen biliyon kim çevrimdışı kim değil vs...:p

iyide adresini bilmiorum ki çevrimdışı ileti yolliim :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Konu' nun konu dışı bölümüne taşınmasını talep ediyorum. amacına ulaştı :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst