- Katılım
- 3 Ağu 2009
- Mesajlar
- 1,554
Teknoloji iyidir.
İsteyen kullanır isteyen kullanmaz.
Isteyen 3310 ile yetinir , isteyen 4" ekranlı telefon alır istediği bilgiye istediği an kolaylıkla ulaşır.
Ama malesef insanların gösteriş merakı teknolojinin amacını saptırıyor.
Teknolojinin gösteriş merakı insanların amacını saptırıyor belki de? Ama bir yandan da teknolojiyi üreten de insanlar. Teknoloji varsa işlevsel olmalı; insan olmanın değerlerini göz ardı eden; düşünce duygu ilişki boyutunun önüne geçip kendine köle eden, aptalca bir tembelliğe alıştıran ıvır zıvırlar olmamalı.