gögçe adayı seven varmı

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Olur canım, inşallah :) Yakında olsan götürürüz gittiğimiz yerlere seni de :) Benim kızımı sana verirdim ben Okanla gidiyorum zaten ohhhh ne güzel olurdu yaaa.. :pale:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
iç geçirme hemennn olmicak şey değilki bunlar:bounce:
hatta gökçeadaya da gideriz ümmet abi yada erdoğanaktaş yol gösteriri tüm mt gideriz:)
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
vallahi şu sezon bi kapansın da bende şöyle bi akdeniz ege marmara gezisi yapayım. bu arada ümmet abi tekerlerine sağlık. darısı bizim başımıza artık :wiinkk:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
tamam tugce :) ozaman darısı ilk senin başına :p olmassa hepimizin başına aynı zamanda bu nasıl olurmu sana uyarmı? :)

bu arada tubis ne sizi rahatsız etmek istedik nede izmire gidip solo gezmek istedik. ramazanın ilk haftası bi pazar günü ya izmir yada antalya biyere kendimizi zorla davet ettiricez ya bakalım :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bu arada tubis ne sizi rahatsız etmek istedik nede izmire gidip solo gezmek istedik. ramazanın ilk haftası bi pazar günü ya izmir yada antalya biyere kendimizi zorla davet ettiricez ya bakalım :)

Ramazan da mı ? Akşam iftara davet ederim sizi eve götürürüm eşinle olur mu :) Yoksa gündüz sıcakta aç - susuz gezmek zor olmaz mı. :pale:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ama ben bunu 2 aya kalmaz yapacam naaber :p artık foroeaflarıma yorum yaparsın :) :p

davet edersen keyfi kalmıyor :) benim kendimi zorla davet ettirmem lazım :) şaka bi yana şöyle yaparız zaten iftara yakın bi vakit çıkarız yola orda buluşuruz. ama kesinlikle 1 hafta sonrada iadeyi ziyaret isterim ona göre :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
teşekkürler erdoğan aktaş,çok güzel kareler yakalamışın emeklerin için sağol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst