GO-KART İN STRES OUT - YAMAHA R25 MOTOVLOG

Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
547
Merhaba,

Ekipten Vedat ile Go-Kart yapalım dedik, iyi ki de yapmışız. Ben böyle stres düşmanı bir meret daha görmedim.
Aşırı eğlendik, eğlendikçe kendimizden geçtik...

Buyrun ispati :)

İyi Seyirler...

https://youtu.be/J3Chm4Ug100
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst