- Katılım
- 20 Tem 2014
- Mesajlar
- 547
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Ekipten Vedat ile Go-Kart yapalım dedik, iyi ki de yapmışız. Ben böyle stres düşmanı bir meret daha görmedim.
Aşırı eğlendik, eğlendikçe kendimizden geçtik...
Buyrun ispati
İyi Seyirler...
https://youtu.be/J3Chm4Ug100
Ekipten Vedat ile Go-Kart yapalım dedik, iyi ki de yapmışız. Ben böyle stres düşmanı bir meret daha görmedim.
Aşırı eğlendik, eğlendikçe kendimizden geçtik...
Buyrun ispati
İyi Seyirler...
https://youtu.be/J3Chm4Ug100